Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1176444

Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera


Jovčić, Siniša; Plećaš, Mihael
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 47-57 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1176444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera
(The impact of education level on consumer purchasing decisions according to influencer recommendations)

Autori
Jovčić, Siniša ; Plećaš, Mihael

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1849-1138) 12 (2021), 1; 47-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Utjecaj influencera ; potrošači niže i više razine obrazovanja
(Influence of influencers ; consumers of lower and higher levels of education)

Sažetak
Rezultat istraživanja Malenice pokazuju da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Uzimajući u obzir činjenicu da influenceri postoje, razumno je zaključiti da postoje skupine potrošača na koje influenceri utječu. Predmet istraživanja u ovom radu su stavovi ispitanika o utjecaju influencera na njihove odluke o kupovanju. Cilj istraživanja objasniti je zašto se koriste influenceri za promicanje tržišnih ponuda, premda su rezultati istraživanja Malenice pokazali da ne postoji utjecaj influencera na odluke o kupovanju. Na temelju testiranja hipoteza izvedeni su zaključci istraživanja da postoji razlika u stavovima ispitanika niže i više razine obrazovanja o utjecaju influencera na odluke o kupovanju. Stav ispitanika više razine obrazovanja je da postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju za razliku od stava ispitanika niže razine obrazovanja kod kojih takav utjecaj ne postoji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (autor)

Avatar Url Siniša Jovčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jovčić, Siniša; Plećaš, Mihael
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 47-57 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Jovčić, S. & Plećaš, M. (2021) Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (1), 47-57.
@article{article, author = {Jov\v{c}i\'{c}, Sini\v{s}a and Ple\'{c}a\v{s}, Mihael}, year = {2021}, pages = {47-57}, keywords = {Utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i ni\v{z}e i vi\v{s}e razine obrazovanja}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1849-1138}, title = {Utjecaj stupnja obrazovanja na potro\v{s}a\v{c}ke odluke o kupovanju prema preporukama influencera}, keyword = {Utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i ni\v{z}e i vi\v{s}e razine obrazovanja} }
@article{article, author = {Jov\v{c}i\'{c}, Sini\v{s}a and Ple\'{c}a\v{s}, Mihael}, year = {2021}, pages = {47-57}, keywords = {Influence of influencers, consumers of lower and higher levels of education}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1849-1138}, title = {The impact of education level on consumer purchasing decisions according to influencer recommendations}, keyword = {Influence of influencers, consumers of lower and higher levels of education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font