Pregled bibliografske jedinice broj: 1176444
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 47-57 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1176444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o
kupovanju prema preporukama influencera
(The impact of education level on consumer
purchasing decisions according to influencer
recommendations)
Autori
Jovčić, Siniša ; Plećaš, Mihael
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1849-1138) 12
(2021), 1;
47-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Utjecaj influencera ; potrošači niže i više razine obrazovanja
(Influence of influencers ; consumers of lower and higher levels of education)
Sažetak
Rezultat istraživanja Malenice pokazuju da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Uzimajući u obzir činjenicu da influenceri postoje, razumno je zaključiti da postoje skupine potrošača na koje influenceri utječu. Predmet istraživanja u ovom radu su stavovi ispitanika o utjecaju influencera na njihove odluke o kupovanju. Cilj istraživanja objasniti je zašto se koriste influenceri za promicanje tržišnih ponuda, premda su rezultati istraživanja Malenice pokazali da ne postoji utjecaj influencera na odluke o kupovanju. Na temelju testiranja hipoteza izvedeni su zaključci istraživanja da postoji razlika u stavovima ispitanika niže i više razine obrazovanja o utjecaju influencera na odluke o kupovanju. Stav ispitanika više razine obrazovanja je da postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju za razliku od stava ispitanika niže razine obrazovanja kod kojih takav utjecaj ne postoji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija