Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1176434

Zašto ponuditelji koriste influencere


Plečaš, Mihael; Malenica, Ozana
Zašto ponuditelji koriste influencere // Acta Economica Et Turistica, 6 (2020), 1 - 2; 101-121 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1176434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto ponuditelji koriste influencere
(Why vendors use influencers)

Autori
Plečaš, Mihael ; Malenica, Ozana

Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-921X) 6 (2020), 1 - 2; 101-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
utjecaj influencera, potrošači mlađe dobi, potrošači starije dobi

Sažetak
Rezultati istraživanja Malenice pokazuju da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Uzimajući u obzir činjenicu da influenceri postoje te da postoje i tvrtke koje ih koriste, razumno je zaključiti da postoje skupine potrošača koje odlučuju o kupovanju na temelju utjecaja influenca. Predmet istraživanja u ovom radu su stavovi ispitanika o utjecaju influencera na odluke o kupovanju. Cilj istraživanja je objasniti zašto se koriste influenceri, premda je zaključak istraživanja Malenice da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Na temelju testiranja istraživačkih hipoteza, zaključci istraživanja su da postoji razlika u stavovima ispitanika mlađe i starije dobi o utjecaju influencera na njihove odluke o kupovanju. Kod mlađih ispitanika, u dobi 12-26 godina, utjecaj influencera postoji, za razliku od ispitanika starije dobi, u dobi 45 i više godina, kod kojih takav utjecaj ne postoji. Postoji i negativna korelacija između dobi ispitanika i utjecaja influencera. Porastom dobi, utjecaj influencera na odluke o kupovanju je sve manji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Plečaš, Mihael; Malenica, Ozana
Zašto ponuditelji koriste influencere // Acta Economica Et Turistica, 6 (2020), 1 - 2; 101-121 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Plečaš, M. & Malenica, O. (2020) Zašto ponuditelji koriste influencere. Acta Economica Et Turistica, 6 (1 - 2), 101-121.
@article{article, author = {Ple\v{c}a\v{s}, Mihael and Malenica, Ozana}, year = {2020}, pages = {101-121}, keywords = {utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i mla\dje dobi, potro\v{s}a\v{c}i starije dobi}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, volume = {6}, number = {1 - 2}, issn = {1849-921X}, title = {Za\v{s}to ponuditelji koriste influencere}, keyword = {utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i mla\dje dobi, potro\v{s}a\v{c}i starije dobi} }
@article{article, author = {Ple\v{c}a\v{s}, Mihael and Malenica, Ozana}, year = {2020}, pages = {101-121}, keywords = {utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i mla\dje dobi, potro\v{s}a\v{c}i starije dobi}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, volume = {6}, number = {1 - 2}, issn = {1849-921X}, title = {Why vendors use influencers}, keyword = {utjecaj influencera, potro\v{s}a\v{c}i mla\dje dobi, potro\v{s}a\v{c}i starije dobi} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font