Pregled bibliografske jedinice broj: 1176434
Zašto ponuditelji koriste influencere
Zašto ponuditelji koriste influencere // Acta Economica Et Turistica, 6 (2020), 1 - 2; 101-121 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1176434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto ponuditelji koriste influencere
(Why vendors use influencers)
Autori
Plečaš, Mihael ; Malenica, Ozana
Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-921X) 6
(2020), 1 - 2;
101-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
utjecaj influencera, potrošači mlađe dobi, potrošači starije dobi
Sažetak
Rezultati istraživanja Malenice pokazuju da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Uzimajući u obzir činjenicu da influenceri postoje te da postoje i tvrtke koje ih koriste, razumno je zaključiti da postoje skupine potrošača koje odlučuju o kupovanju na temelju utjecaja influenca. Predmet istraživanja u ovom radu su stavovi ispitanika o utjecaju influencera na odluke o kupovanju. Cilj istraživanja je objasniti zašto se koriste influenceri, premda je zaključak istraživanja Malenice da ne postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o kupovanju. Na temelju testiranja istraživačkih hipoteza, zaključci istraživanja su da postoji razlika u stavovima ispitanika mlađe i starije dobi o utjecaju influencera na njihove odluke o kupovanju. Kod mlađih ispitanika, u dobi 12-26 godina, utjecaj influencera postoji, za razliku od ispitanika starije dobi, u dobi 45 i više godina, kod kojih takav utjecaj ne postoji. Postoji i negativna korelacija između dobi ispitanika i utjecaja influencera. Porastom dobi, utjecaj influencera na odluke o kupovanju je sve manji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija