Pregled bibliografske jedinice broj: 1176305
UTJECAJ OSNOVNIH OBILJEŽJA PODUZEĆA, INOVATIVNOSTI I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA ZA RAZDOBLJE 20162019. U REPUBLICI HRVATSKOJ
UTJECAJ OSNOVNIH OBILJEŽJA PODUZEĆA, INOVATIVNOSTI I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA ZA RAZDOBLJE 20162019. U REPUBLICI HRVATSKOJ // Economy and Market Communication Review, Vol. XI No. II (2021), 510, 524 doi:obihttps:// .org/ 10.7251/EMC2102510S (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1176305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ OSNOVNIH OBILJEŽJA PODUZEĆA, INOVATIVNOSTI
I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA
ZA RAZDOBLJE 20162019. U REPUBLICI HRVATSKOJ
(THE IMPACT OF COMPANY’S BACIS CHARACTERISTICS ON
INNOVATIVENESS AND BUSINESS PERFORMANCE IN THE
PERIOD 20162019 IN CROATIA)
Autori
Šlogar, Helena
Izvornik
Economy and Market Communication Review (2232-8823) Vol. XI No. II
(2021);
510, 524
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
starost poduzeća ; broj zaposlenika ; inovativnost ; stupanj obrazovanja zaposlenika ; stupanj obrazovanja menadžera
(company’s age ; number of employees ; innovativeness ; employee education level ; manager education level)
Sažetak
Cilj ovoga rada je ispitati mijenja li se model utjecaja osnovnih obilježja poduzeća na inovativnost i uspješnost poslovanja u razdoblju 2016. – 2019. u hrvatskim poduzećima. Za analizu utjecaja starosti poduzeća i broja zaposlenika, kao ordinarnih varijabli, provedena je regresijska analiza, a za analizu utjecaja stupnja obrazovanja zaposlenih i stupnja obrazovanja menadžera, kao nominalnih varijabli, provedena je faktorska analiza varijance. Rezultati regresijske analize pokazuju da je došlo do značajnije promjene utjecaja starosti poduzeća i broja zaposlenih na inovativnost procesa te broja zaposlenih na uspješnost poslovanja. S druge strane nije došlo do značajne promjene utjecaja starosti poduzeća na inovativnost i uspješnost poslovanja. Nadalje, nema značajne promjene utjecaja broja zaposlenih na inovativnost, inovativnost proizvoda i inovativnost poslovnog sustava u razdoblju 2016. – 2019. Rezultati faktorske analize varijance pokazuju da su se vrijednosti inovativnosti i njezine tri dimenzije značajno promijenile u odnosu na stupanj obrazovanja zaposlenih u razdoblju 2016. – 2019. U promatranom razdoblju iste vrijednosti inovativnosti nisu se statistički značajno promijenile u odnosu na stupanj obrazovanja menadžera. Nadalje, vrijednosti uspješnosti poslovanja nisu se značajno promijenile u odnosu na stupanj obrazovanja zaposlenih i stupanj obrazovanja menadžera. Rezultati ovoga rada imaju značajne teorijske i praktične implikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)