Pregled bibliografske jedinice broj: 1176216
Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica na primjeru Koprivničko-križevačke županije
Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica na primjeru Koprivničko-križevačke županije // Obrazovanje za poduzetništvo – E4E: znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 11 (2021), 1; 48-66 doi:10.38190/ope.11.1.5 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1176216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica
na primjeru Koprivničko-križevačke županije
(The attitudes of the private sector towards the CRO
card model in Koprivnica-Križevci county.)
Autori
Tubić, Dejan ; Subotičanec, Patricija
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo – E4E: znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 11
(2021), 1;
48-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
CRO kartice ; privatni sektor ; specifični oblici turizma ; ruralni turizam
(CRO cards ; private sector ; special forms of tourism ; rural tourism)
Sažetak
Svaki oblik turizma koji se realizira na ruralnom području smatra se ruralnim oblikom turizma. Zato je ruralni turizam tako složena pojava glede akademskog pristupa. Projekt CRO kartica je mnogostruk i složen iz razloga što involvira mnoštvo dionika počevši od nositelja- Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, preko poslovnih banaka i poslodavaca, a posredno zaposlenika, do izravnih nositelja ugostiteljsko- turističke ponude. Fundamentalna svrha i cilj rada jesu tumačenje osnovnih elementa novog, specifičnog i ruralnog turizma današnjice, razumijevanje koncepta novog projekata (CRO kartice) koja nadležna tijela (MINTS) donose i kreiraju te provođenje istraživanja putem kojeg se utvrđuje prate li empirijske postavke rada one teorijske. Manjinski udio domaćih turističkih kretanja u ukupnom turističkom kretanju na području Hrvatske, uz oskudan interes domicilnog stanovništva prema proizvodima i prostoru ruralnog turizma, direktan je uzrok kreiranja i uspostave ovog istraživanja. Ciljnu skupinu na kojoj je istraživanje provedeno čine poslodavci i zaposlenici u privatnom sektoru na geografskom području Koprivničko-križevačke županije, a istraživačke metode obuhvaćaju intervju i anketni upitnik. Kada je riječ o poslodavcima uzorak istraživanja čini 5 ispitanika, dok pri zaposlenicima uzorak istraživanja čini 60 ispitanika. Provedeno dvojako istraživanje između poslodavaca i zaposlenika daje jedinstvenu sliku o reakciji prema CRO karticama u kontekstu ruralnog turizma. Zato empirija rada polazi od uporišne postavke o privatnom sektoru kao „odlučitelju“ prema tezi „hoće li CRO kartice zaživjeti?!“ kao alat za poticanje i povećanje potražnje za proizvodima ruralnog turizma. Na temelju istraživanja utvrđuje se kako poslodavci predstavljaju jednu krajnost koja negira i odbija model CRO kartica, dok zaposlenici čine drugu krajnost, krajnost afirmacije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija