Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1175908

Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva


Šamo, Renata
Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165


CROSBI ID: 1175908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva
(Early EFL Teaching: Experiences from Pula)

Autori
Šamo, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
159-165

ISBN
978-953-8115-71-4

Ključne riječi
nastava engleskoga kao stranoga jezika u ranoj školskoj dobi ; Zagrebački projekt ; Osnovna škola Centar u Puli
(early EFL learning and teaching ; Zagreb Project, Centar Primary School in Pula)

Sažetak
Autorica se u radu prisjeća svojih po mnogo čemu specifičnih iskustava koje je stjecala dok je učenike Osnovne škole Centar u Puli poučavala engleskomu jeziku u sklopu takozvanoga zagrebačkoga projekta koji se eksperimentalno provodio u nekoliko hrvatskih sredina tijekom 1990-ih godina. Spomenuti je projekt imao dalekosežne posljedice za naš obrazovni sustav, kao i za percepciju naše šire javnosti o stranim jezicima. Naime, označio je istinski revolucionaran pomak u metodici nastave stranoga jezika, osobito uvažavajući učeničku dob kao jedan od ključnih čimbenika, te je ukazao na nužnost usklađenosti osnovnoškolske s visokoškolskom razinom obrazovanja i doveo do studijskih programa koji su, unatoč nekim prijeporima u određenim krugovima, prepoznati kao osvježenje na tržištu rada. Konačno, hrvatska je javnost možda prvi put ozbiljno počela uočavati važnost učenja stranih jezika u što ranijoj dobi. Tako je dobro znanje stranih, posebice engleskoga jezika, prepoznato kao jedan od neizostavnih kriterija individualnoga obrazovanja i napredovanja. U ovom radu autorica stoga pokazuje što je navedeni pristup učenju i poučavanju engleskoga jezika u novonastalim uvjetima mogao značiti učenicima kada se promatra iz vizure njihove učiteljice i bliskih joj suradnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Renata Šamo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šamo, Renata
Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165
Šamo, R. (2019) Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva. U: Andraka, M. & Narančić Kovač Smiljana (ur.) Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 159-165.
@inbook{inbook, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Andraka, M. and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c} Smiljana}, year = {2019}, pages = {159-165}, keywords = {nastava engleskoga kao stranoga jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, Zagreba\v{c}ki projekt, Osnovna \v{s}kola Centar u Puli}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {Nastava engleskoga jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi: pulska iskustva}, keyword = {nastava engleskoga kao stranoga jezika u ranoj \v{s}kolskoj dobi, Zagreba\v{c}ki projekt, Osnovna \v{s}kola Centar u Puli}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Andraka, M. and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c} Smiljana}, year = {2019}, pages = {159-165}, keywords = {early EFL learning and teaching, Zagreb Project, Centar Primary School in Pula}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {Early EFL Teaching: Experiences from Pula}, keyword = {early EFL learning and teaching, Zagreb Project, Centar Primary School in Pula}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font