Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1175517

Strah u školskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog učeničkog zastrašivanja


Govedić, Nataša
Strah u školskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog učeničkog zastrašivanja // Naracije straha / Badurina, Natka ; Bauer, Una ; Marković, Jelena (ur.).
Zagreb: Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2019. str. 269-281


CROSBI ID: 1175517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strah u školskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog učeničkog zastrašivanja
(Fear in School System: narrations of explicit and implicit intimidation)

Autori
Govedić, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Naracije straha

Urednik/ci
Badurina, Natka ; Bauer, Una ; Marković, Jelena

Izdavač
Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
269-281

ISBN
9789533400778

Ključne riječi
militarizacija školstva, zastrašivanje u razredu, učenički strah od ocjena, nastavnički strah od učenika, strah od neuspjeha, strah od izvedbe, strah roditelja od neadekvatne nastave, alternativne pedagogije
(fear, militarization of school system, intimidations in class, childrens' fears of exams, teachers' fear of children, fear of failure, fear of performance, teachers' fear of perents, alternative pedagogies against fear)

Sažetak
Studija je zaokupljena teorijskom i iskustvenom analizom performativnog nastavničkog zastrašivanja u osnovnoškolskom i srednjoškolskom kontekstu, s posebnim naglaskom na “pozadinske” strahove koji utječu na učenički gubitak motivacije za učenje, pad samopoštovanja, ali i pad pozitivne socijalne solidarnosti unutar školske grupe. Metodologiji podučavanja zastrašivanjem suprostavljena je metodologija istraživanja, suosjećanja i validacije kompleksnih učeničkih iskustava saznavanja, kao i potreba kurikularne reforme koja se ne bi bavila samo sadržajem nastavnog gradiva, nego i načinom izvedbe nastave, mimo autoritarnog modela nastavničke monologičnosti te protiv primarne školske orijentiranosti na učeničke numeričke rezultate ili ocjene. Učenje koje njeguje stalnu procesnost istraživanja i dijalogičnost komunikacijskog procesa u razredu uzeto je kao model optimalizacije i nastavničkih i učeničkih kognitivno-emocionalnih potencijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Govedić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Govedić, Nataša
Strah u školskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog učeničkog zastrašivanja // Naracije straha / Badurina, Natka ; Bauer, Una ; Marković, Jelena (ur.).
Zagreb: Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2019. str. 269-281
Govedić, N. (2019) Strah u školskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog učeničkog zastrašivanja. U: Badurina, N., Bauer, U. & Marković, J. (ur.) Naracije straha. Zagreb, Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), str. 269-281.
@inbook{inbook, author = {Govedi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2019}, pages = {269-281}, keywords = {militarizacija \v{s}kolstva, zastra\v{s}ivanje u razredu, u\v{c}eni\v{c}ki strah od ocjena, nastavni\v{c}ki strah od u\v{c}enika, strah od neuspjeha, strah od izvedbe, strah roditelja od neadekvatne nastave, alternativne pedagogije}, isbn = {9789533400778}, title = {Strah u \v{s}kolskom sustavu: naracije ekplicitnog i implicitnog u\v{c}eni\v{c}kog zastra\v{s}ivanja}, keyword = {militarizacija \v{s}kolstva, zastra\v{s}ivanje u razredu, u\v{c}eni\v{c}ki strah od ocjena, nastavni\v{c}ki strah od u\v{c}enika, strah od neuspjeha, strah od izvedbe, strah roditelja od neadekvatne nastave, alternativne pedagogije}, publisher = {Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Govedi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2019}, pages = {269-281}, keywords = {fear, militarization of school system, intimidations in class, childrens' fears of exams, teachers' fear of children, fear of failure, fear of performance, teachers' fear of perents, alternative pedagogies against fear}, isbn = {9789533400778}, title = {Fear in School System: narrations of explicit and implicit intimidation}, keyword = {fear, militarization of school system, intimidations in class, childrens' fears of exams, teachers' fear of children, fear of failure, fear of performance, teachers' fear of perents, alternative pedagogies against fear}, publisher = {Leykam International ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font