Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 117516

Marketing logističkoga sustava


Pupavac, Drago; Zelenika, Ratko
Marketing logističkoga sustava // II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek : Pforzheim, 2002. str. 59-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 117516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing logističkoga sustava
(Marketing in logistic systems)

Autori
Pupavac, Drago ; Zelenika, Ratko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Pforzheim, 2002, 59-72

Skup
Znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (2 ; 2002)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 11.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost
(marketing; logistic systems; logistic services; competitiveness)

Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti posredstvom postizanja optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081004

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ratko Zelenika (autor)

Avatar Url Drago Pupavac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pupavac, Drago; Zelenika, Ratko
Marketing logističkoga sustava // II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek : Pforzheim, 2002. str. 59-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pupavac, D. & Zelenika, R. (2002) Marketing logističkoga sustava. U: Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (ur.)II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova.
@article{article, author = {Pupavac, Drago and Zelenika, Ratko}, year = {2002}, pages = {59-72}, keywords = {marketing, logisti\v{c}ki sustav, logisti\v{c}ke usluge, konkurentnost}, title = {Marketing logisti\v{c}koga sustava}, keyword = {marketing, logisti\v{c}ki sustav, logisti\v{c}ke usluge, konkurentnost}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pupavac, Drago and Zelenika, Ratko}, year = {2002}, pages = {59-72}, keywords = {marketing, logistic systems, logistic services, competitiveness}, title = {Marketing in logistic systems}, keyword = {marketing, logistic systems, logistic services, competitiveness}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font