Pregled bibliografske jedinice broj: 117516
Marketing logističkoga sustava
Marketing logističkoga sustava // II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek : Pforzheim, 2002. str. 59-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 117516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing logističkoga sustava
(Marketing in logistic systems)
Autori
Pupavac, Drago ; Zelenika, Ratko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Pforzheim, 2002, 59-72
Skup
Znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (2 ; 2002)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost
(marketing; logistic systems; logistic services; competitiveness)
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti posredstvom postizanja optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija