Pregled bibliografske jedinice broj: 1174912
Razlike u nekim antropološkim obilježjima dječaka koji se bave nekim sportskim igrama s loptom i onih koji se ne bave nikakvom izvanškolskom tjelesnom aktivnošću
Razlike u nekim antropološkim obilježjima dječaka koji se bave nekim sportskim igrama s loptom i onih koji se ne bave nikakvom izvanškolskom tjelesnom aktivnošću // Pedagoške kompetencije u kineziologiji
Zadar, Hrvatska, 2021. str. 297-302 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1174912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u nekim antropološkim obilježjima dječaka
koji se bave nekim sportskim igrama s loptom i
onih koji se ne bave nikakvom izvanškolskom
tjelesnom aktivnošću
(The difference in some anthropological
characteristics between the boys who train ball
sports and those who don't do any physical
activity outside school)
Autori
Vlašić, Lea ; Jelaska, Robert ; Rajković Vuletić, Petra ; Karković, Neven ; Čavala, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagoške kompetencije u kineziologiji
/ - , 2021, 297-302
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici, testovi, tjelesna aktivnost
(students, tests, physical activity)
Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja razlika između skupina učenika muškog spola koji se sustavno bave nekom od sportskih igara s loptom (košarkom, nogometom ili rukometom) i onih koji se ne bave nikakvom izvanškolskom tjelesnom aktivnošću. U provedbi ovog istraživanja sudjelovalo je ukupno 58 učenika O.Š. „Trstenik“ iz Splita. Testirani su testovima za procjenu morfoloških karakteristika te motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Rezultati su ukazali na postojanje statistički značajnih razlika u korist učenika koji se dodatno bave sportskim igrama u gotovo svim izmjerenim testovima. Temeljem ovih rezultata može se pretpostaviti da organizirana tjelesna aktivnost propisana kurikulom TZK nije dostatna za osiguravanje pravilnog i skladnog razvoja djeteta, posebno kada govorimo o intenzivnoj fazi rasta i razvoja. Stoga se preporuča dodatan planiran i programiran rad bilo kroz izvannastavne aktivnosti ili izvanškolske sportske klubove
Izvorni jezik
Hrvatski