Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1174903

Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu RH u online-nastavi 2020.


Lučev, Iva; Lukić-Jakopčević, Lucija; Špiljak, Višnja
Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu RH u online-nastavi 2020. // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 51 (2022), 1; 23-54 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1174903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu RH u online-nastavi 2020.
(Experiences of teaching professional foreign languages online in Croatian higher education, 2020)

Autori
Lučev, Iva ; Lukić-Jakopčević, Lucija ; Špiljak, Višnja

Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 51 (2022), 1; 23-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
online-nastava ; prilagođene metode podučavanja u online-nastavi ; percipirana uspješnost online-nastave ; faktori nezadovoljstva nastavnika
(online teaching ; adapted methods of online teaching ; self-evaluation of teachers' performance ; dissatisfaction factors)

Sažetak
Cilj rada bio je istražiti jesu li i na koji način prilagođene metode podučavanja, vanjske okolnosti i unutrašnji faktori nezadovoljstva nastavnika utjecali na percepciju uspješnosti online-nastave stranih jezika struke na visokoškolskoj razini. U istraživanju je sudjelovalo 60 nastavnika iz 13 hrvatskih gradova, koji su u prosincu 2020. i siječnju 2021. ispunili anketni upitnik. U radu se ispituju: (i) utjecaj prilagođenih metoda podučavanja u online-nastavi (kroz prilagođene nastavne materijale, način podučavanja, način vrednovanja studenata) na percipiranu uspješnost online-nastave ; (ii) utjecaj vanjskih faktora (onih na koje nastavnik nije mogao izravno utjecati: broj sati, veličina grupe, podrška institucije itd.) na percipiranu uspješnost online-nastave ; (iii) faktori nezadovoljstva nastavnika u online-nastavi. Rezultati istraživanja pokazuju da su nastavnici koji su prilagodili metode podučavanja online-nastavi bili zadovoljniji uspjehom svoje online-nastave, kao i njihovi studenti. Također, pokazalo se da nepovoljni vanjski faktori kao i subjektivni faktori nezadovoljstva nastavnika nisu bitno utjecali na percipiranu uspješnost online-nastave. Na kraju rada donose se preporuke za daljnja istraživanja. Istraživanje pridonosi cjelokupnoj raspravi o online-nastavi jezika struke na tercijarnoj razini i nudi praktične primjere za pripremu i provedbu online-nastave, izradu nastavnih materijala te praćenje i vrednovanje studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas


Citiraj ovu publikaciju:

Lučev, Iva; Lukić-Jakopčević, Lucija; Špiljak, Višnja
Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu RH u online-nastavi 2020. // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 51 (2022), 1; 23-54 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Lučev, I., Lukić-Jakopčević, L. & Špiljak, V. (2022) Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu RH u online-nastavi 2020.. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 51 (1), 23-54.
@article{article, author = {Lu\v{c}ev, Iva and Luki\'{c}-Jakop\v{c}evi\'{c}, Lucija and \v{S}piljak, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {23-54}, keywords = {online-nastava, prilago\djene metode podu\v{c}avanja u online-nastavi, percipirana uspje\v{s}nost online-nastave, faktori nezadovoljstva nastavnika}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {51}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {Iskustva predava\v{c}a stranih jezika struke u visokom \v{s}kolstvu RH u online-nastavi 2020.}, keyword = {online-nastava, prilago\djene metode podu\v{c}avanja u online-nastavi, percipirana uspje\v{s}nost online-nastave, faktori nezadovoljstva nastavnika} }
@article{article, author = {Lu\v{c}ev, Iva and Luki\'{c}-Jakop\v{c}evi\'{c}, Lucija and \v{S}piljak, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {23-54}, keywords = {online teaching, adapted methods of online teaching, self-evaluation of teachers' performance, dissatisfaction factors}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {51}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {Experiences of teaching professional foreign languages online in Croatian higher education, 2020}, keyword = {online teaching, adapted methods of online teaching, self-evaluation of teachers' performance, dissatisfaction factors} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font