Pregled bibliografske jedinice broj: 1174884
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija? // Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2 / Lučanin, Damir i sur. (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020. str. 96-96 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1174884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija
fizioterapije – evolucija ili revolucija?
(Development of a hybrid curriculum model of
physiotherapy studies - evolution or revolution?)
Autori
Jakuš, Lukrecija ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Jurak, Ivan ; Žura, Nikolino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2
/ Lučanin, Damir i sur. - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020, 96-96
ISBN
978-953-6239-68-9
Skup
19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem "Global Nursing and Healthcare 2"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.09.2020. - 11.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hibridni model studiranja ; studij fizioterapije ; Zdravstveno veleučilište
(hybrid study model ; physiotherapy study ; University of Applied Health Sciences)
Sažetak
Globalizacijski obrazovni trendovi, studentska mobilnost te intenzivan tehnološki razvoj predstavljaju nove izazove u visokom obrazovanju. Brze društvene, ekonomske i tehničke promjene potiču prilagodbu tradicionalnog obrazovanja, razvijaju se suvremeni studijski programi koji su dinamični, praktični i osiguravaju fleksibilnost i otvorenost sustava visokog obrazovanja i cjeloživotnog učenja. Studij fizioterapije Zdravstvenog veleučilišta ima više od 50 godina iskustva u prilagodbi studijskih programa. Uz redovite studente, na studiju fizioterapije izvanrednim studentima je omogućeno studiranje uz rad ili drugu aktivnost koja traži specifičan program. Redovni i izvanredni studenti suočavaju se s istim ili sličnim izazovima za vrijeme studiranja: potrebno je osigurati financijske i vremenske resurse vezano uz putovanja i/ili boravak u mjestu studiranja, uskladiti obaveze prisustva na nastavi i samostalnog učenja, obaveze na radnom mjestu, obiteljske obaveze i ostale specifične aktivnosti. Preporuke se temelje na stvaranju uvjeta za unapređenje dostupnosti i efikasnosti uz zajednički napor voditelja visokih učilišta, stručnjaka za informatičku tehnologiju, studenata, predavača te javnog i privatnog sektora za rješavanje navedenih izazova. Inicijativa za razvoj hibridnog modela kurikuluma preddiplomskog i diplomskog studija fizioterapije pretpostavlja spajanje on-line studija i učenja po modelu work- based learning: izvedba teorijskih sadržaja provodila bi se u virtualnom okruženju, a praktičnih sadržaja orijentiranih na stjecanje uže stručnih znanja, vještina i kompetencija kao kontinuirani boravak studenta na stručnoj praksi u odgovarajućoj kliničko-nastavnoj bazi. Aktualne stručne i znanstvene rasprave o troškovima i kvaliteti visokog obrazovanja zdravstvenih profesionalaca govore u prilog izvedbe hibridnog modela studiranja kroz ostvarenje višestrukih institucionalnih i studentskih benefita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
KBC "Sestre Milosrdnice",
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Profili:
Nikolino Žura
(autor)
Lukrecija Jakuš
(autor)
Ivan Jurak
(autor)
Gordana Grozdek Čovčić
(autor)