Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1174884

Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?


Jakuš, Lukrecija; Grozdek Čovčić, Gordana; Jurak, Ivan; Žura, Nikolino
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija? // Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2 / Lučanin, Damir i sur. (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020. str. 96-96 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1174884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?
(Development of a hybrid curriculum model of physiotherapy studies - evolution or revolution?)

Autori
Jakuš, Lukrecija ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Jurak, Ivan ; Žura, Nikolino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2 / Lučanin, Damir i sur. - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020, 96-96

ISBN
978-953-6239-68-9

Skup
19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem "Global Nursing and Healthcare 2"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.09.2020. - 11.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hibridni model studiranja ; studij fizioterapije ; Zdravstveno veleučilište
(hybrid study model ; physiotherapy study ; University of Applied Health Sciences)

Sažetak
Globalizacijski obrazovni trendovi, studentska mobilnost te intenzivan tehnološki razvoj predstavljaju nove izazove u visokom obrazovanju. Brze društvene, ekonomske i tehničke promjene potiču prilagodbu tradicionalnog obrazovanja, razvijaju se suvremeni studijski programi koji su dinamični, praktični i osiguravaju fleksibilnost i otvorenost sustava visokog obrazovanja i cjeloživotnog učenja. Studij fizioterapije Zdravstvenog veleučilišta ima više od 50 godina iskustva u prilagodbi studijskih programa. Uz redovite studente, na studiju fizioterapije izvanrednim studentima je omogućeno studiranje uz rad ili drugu aktivnost koja traži specifičan program. Redovni i izvanredni studenti suočavaju se s istim ili sličnim izazovima za vrijeme studiranja: potrebno je osigurati financijske i vremenske resurse vezano uz putovanja i/ili boravak u mjestu studiranja, uskladiti obaveze prisustva na nastavi i samostalnog učenja, obaveze na radnom mjestu, obiteljske obaveze i ostale specifične aktivnosti. Preporuke se temelje na stvaranju uvjeta za unapređenje dostupnosti i efikasnosti uz zajednički napor voditelja visokih učilišta, stručnjaka za informatičku tehnologiju, studenata, predavača te javnog i privatnog sektora za rješavanje navedenih izazova. Inicijativa za razvoj hibridnog modela kurikuluma preddiplomskog i diplomskog studija fizioterapije pretpostavlja spajanje on-line studija i učenja po modelu work- based learning: izvedba teorijskih sadržaja provodila bi se u virtualnom okruženju, a praktičnih sadržaja orijentiranih na stjecanje uže stručnih znanja, vještina i kompetencija kao kontinuirani boravak studenta na stručnoj praksi u odgovarajućoj kliničko-nastavnoj bazi. Aktualne stručne i znanstvene rasprave o troškovima i kvaliteti visokog obrazovanja zdravstvenih profesionalaca govore u prilog izvedbe hibridnog modela studiranja kroz ostvarenje višestrukih institucionalnih i studentskih benefita.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
KBC "Sestre Milosrdnice",
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jakuš, Lukrecija; Grozdek Čovčić, Gordana; Jurak, Ivan; Žura, Nikolino
Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija? // Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2 / Lučanin, Damir i sur. (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020. str. 96-96 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Jakuš, L., Grozdek Čovčić, G., Jurak, I. & Žura, N. (2020) Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?. U: Lučanin, D. (ur.)Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2.
@article{article, author = {Jaku\v{s}, Lukrecija and Grozdek \v{C}ov\v{c}i\'{c}, Gordana and Jurak, Ivan and \v{Z}ura, Nikolino}, editor = {Lu\v{c}anin, D.}, year = {2020}, pages = {96-96}, keywords = {hibridni model studiranja, studij fizioterapije, Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te}, isbn = {978-953-6239-68-9}, title = {Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?}, keyword = {hibridni model studiranja, studij fizioterapije, Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jaku\v{s}, Lukrecija and Grozdek \v{C}ov\v{c}i\'{c}, Gordana and Jurak, Ivan and \v{Z}ura, Nikolino}, editor = {Lu\v{c}anin, D.}, year = {2020}, pages = {96-96}, keywords = {hybrid study model, physiotherapy study, University of Applied Health Sciences}, isbn = {978-953-6239-68-9}, title = {Development of a hybrid curriculum model of physiotherapy studies - evolution or revolution?}, keyword = {hybrid study model, physiotherapy study, University of Applied Health Sciences}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font