Pregled bibliografske jedinice broj: 1174834
Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja
Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 247-262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1174834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi
svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja
(Intercultural effectiveness and World Music
preferences in the context of higher education)
Autori
Dobrota, Snježana ; Vukić, Mirna
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 28
(2021), 2;
247-262
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbena pedagogija, interkulturalna efikasnost, preferencije glazbi svijeta, visokoškolsko obrazovanje
(music pedagogy, intercultural effectiveness, preferences of world music, higher education)
Sažetak
U radu je istražen utjecaj završenog srednjoškolskog obrazovanja i dobi/godine studije na interkulturalnu efikasnost studenata i njihove preferencije glazbi svijeta, zatim povezanost između interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te utjecaj poznatosti na preferencije glazbenih ulomaka. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Splitu i Sveučilišta u Zagrebu, pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Upitnik interkulturalne efikasnosti (The Intercultural Effectiveness Scale) te Upitnik za ispitivanje glazbenih preferencija. Rezultati ne potvrđuju utjecaj vrste završene srednje škole ni dobi/ godine studija na razinu interkulturalne efikasnosti studenata, niti na njihove preferencije glazbi svijeta. Potvrđeno je postojanje povezanosti između razine interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno-pedagoške implikacije, posebno u kontekstu visokoškolskog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- ERIH PLUS
- Répertoire International de Littérature Musicale (RILM)
- Electronic Journals Online Library (EJOL)
- Directory of Open Access Journals (DOAJ)