Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1174810

Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s oštećenjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove


Stokanović, Tanja
Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s oštećenjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1174810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s oštećenjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove
(Attitudes towards the inclusion of children with hearing impairments in regular educational institutions)

Autori
Stokanović, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2021

Stranica
43

Mentor
Erceg, Inja

Ključne riječi
stavovi odgojitelja i nastavnika ; djeca s oštećenjem sluha ; odgojno-obrazovna inkluzija
(teachers’ attitudes ; children with hearing impairment ; inclusive education)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove odgojitelja i nastavnika prema uključivanju djece s oštećenjem sluha u redovne odgojno- obrazovne ustanove grada Zagreba, razlike u njihovim stavovima te povezanost tih stavova s godinama radnog staža, iskustvom u radu s djecom s oštećenjem sluha i dodatnim stručnim usavršavanjem za rad s djecom s oštećenjem sluha. Istraživanje je provedeno online te je u njemu sudjelovao ukupno 201 prosvjetni djelatnik u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama grada Zagreba. Rezultati pokazuju da odgojitelji i nastavnici imaju povoljne stavove prema odgojnoobrazovnom uključivanju djece s oštećenjem sluha te da odgojitelji iskazuju povoljnije stavove u odnosu na nastavnike. Odgojitelji i nastavnici koji su se dodatno stručno usavršavali za rad s djecom s oštećenjem sluha te oni s manje radnog staža imaju i povoljnije stavove prema određenim aspektima odgojno-obrazovnog uključivanja djece s oštećenjem sluha, dok se iskustvo u radu s djecom s oštećenjem sluha nije pokazalo značajno povezano s njihovim stavovima. Rezultati također upućuju na nedostatno osnovno i dodatno stručno usavršavanje za rad s djecom s oštećenjem sluha odgojitelja i nastavnika, osrednje zadovoljavajuću suradnju sa stručnim timom te neodgovarajuće uvjete rada u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama za uspješno odgojnoobrazovno uključivanje djece s oštećenjem sluha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Inja Erceg (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Stokanović, Tanja
Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s oštećenjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju, Zagreb
Stokanović, T. (2021) 'Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s oštećenjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stokanovi\'{c}, Tanja}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {stavovi odgojitelja i nastavnika, djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, odgojno-obrazovna inkluzija}, title = {Stavovi odgojitelja i nastavnika prema djeci s o\v{s}te\'{c}enjem sluha i njihovoj inkluziji u redovne odgojno-obrazovne ustanove}, keyword = {stavovi odgojitelja i nastavnika, djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, odgojno-obrazovna inkluzija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stokanovi\'{c}, Tanja}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {teachers’ attitudes, children with hearing impairment, inclusive education}, title = {Attitudes towards the inclusion of children with hearing impairments in regular educational institutions}, keyword = {teachers’ attitudes, children with hearing impairment, inclusive education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font