Pregled bibliografske jedinice broj: 1174533
Analiza konkurentske okoline na primjeru hotelskog poduzeća
Analiza konkurentske okoline na primjeru hotelskog poduzeća, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1174533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza konkurentske okoline na primjeru hotelskog
poduzeća
(Analysis of a Competitive Environment on the Example
of a Hotel Enterprise)
Autori
Lovrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
23.09
Godina
2019
Stranica
66
Mentor
Krželj-Čolović, Zorica
Ključne riječi
konkurentnost, hotel, poslovna analiza
(competitiveness, hotel, business environment)
Sažetak
U ovom diplomskom radu razmatraju se aktualna pitanja te analize konkurentske okoline na primjeru hotelskog poduzeća „Jadranski luksuzni hoteli d.d.“. U prvom, uvodom, dijelu rada postavljaju se temeljne značajke svakog rada poput definiranja problema istraživanja, ciljeva i svrhe istraživanja. Također se razmatra metodologija rada te definira struktura pisanja rada. Zatim autorica prolazi kroz definiranje okoline hotelskog poduzeća kroz pojmovno određivanje okoline hotelskog poduzeća te podjelu hotelske okoline na eksternu i internu. U daljnjim dijelovima rada prikazuje se analiza poslovne okoline hotelskog poduzeća kroz definiciju svrhe zadataka, metode i tehnika analize poslovne okoline. U posljednjem, četvrtom, dijelu rada izvedeni su empirijski te teorijski definirani rezultati i načini analize konkurentske okoline na konkretnom primjeru gdje je razmatrana analiza konkurenata, strateških grupa te utjecajnih čimbenika na poduzeće „Jadranski luksuzni hoteli d.d.“. Rad počiva na analiziranju konkurentske okoline određenog poduzeća te definiranju osnovnih metoda provedbe analize. Na takvim se osnovama izvodi analiza poduzeća „Jadranski luksuzni hoteli d.d.“. Niz odluka hotelskog menadžmenta zasniva se na dobroj analizi konkurentske okoline čiji je proces posebno analiziran u ovom diplomskom radu. Proces određivanja interesnih strateških grupa i utjecajnih čimbenika središnja je aktivnost funkcioniranja analize konkurentske okoline. Osnovni cilj ovog rada jest prikazati važnost skeniranja interne i eksterne okoline hotelskog poduzeća kako bi ono moglo opstati na turističkog tržištu unatoč promjeni strukture turista i turističkih trendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija