Pregled bibliografske jedinice broj: 1174521
Poslovna kriza malog poduzeća
Poslovna kriza malog poduzeća, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1174521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna kriza malog poduzeća
(Business crisis of a small company)
Autori
Plenković, Lukša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
27.09
Godina
2018
Stranica
24
Mentor
Krželj-Čolović, Zorica
Ključne riječi
malo poduzeće, poduzetnik, poslovna kriza, upravljanje poslovnim krizama
(small company, entrepreneur, entrepreneurship, business crisis, business crisis management)
Sažetak
Kriza je bitan segment svakog poslovanja i obuhvaća poduzeća u bilo kojem trenutku. Kriza u poduzeću najčešće nastupa zbog lošeg menadžmenta jer ono nije spremno suočiti se sa problemima i nastojati ih riješiti. Iako se kriza smatra neželjenim procesom u samom poslovanju poduzeća može se istaknuti da ona ima i svoje pozitivne ishode. Pozitivan ishod koji se javlja je novi cilj kojem poduzeće teži i nastoji svim snagama doći do njega. U krizi je bitna motivacija zaposlenika kao i njihova želja za spasom poduzeća i radnog mjesta. Rizici predstavljaju svakodnevnu pojavu, kako u osobnom životu tako i u poslovnom životu. Najvažniji kvantitativni podaci za analizu poslovanja poduzeća jesu financijski pokazatelji koji se računaju iz financijskih izvještaja poduzeća. Analizom pokazatelja dolazi se do realnih i objektivnih podataka o likvidnosti poduzeća, financijskoj stabilnosti, zaduženosti i rentabilnosti poslovanja. Financijski pokazatelji su temelj za donošenje ispravnih poslovnih odluka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija