Pregled bibliografske jedinice broj: 1174466
VAN HIELEOVA RAZINA MATEMATIČKIH POSTIGNUĆA UČENIKA U RH (zajedničko djelovanje nastavnika i učenika)
VAN HIELEOVA RAZINA MATEMATIČKIH POSTIGNUĆA UČENIKA U RH (zajedničko djelovanje nastavnika i učenika) // KNJIŽICA SAŽETAKA / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2019. str. 7-7 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1174466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VAN HIELEOVA RAZINA MATEMATIČKIH POSTIGNUĆA
UČENIKA U RH
(zajedničko djelovanje nastavnika i učenika)
(VAN HIELE'S LEVEL OF MATHEMATICAL ACHIEVEMENTS
STUDENTS IN THE REPUBLIC OF CROATIA
(joint action of teachers and students))
Autori
Radović, Nikol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
KNJIŽICA SAŽETAKA
/ Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2019, 7-7
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.04.2019. - 26.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
funkcija, istraživanje, van Hieleova teorija
(function, research, van Hiele's theory)
Sažetak
Projekt je fokusiran na nastavničko utvrdivanje i povećanje razina postignuća učenika u temeljnom pojmu matematike - u pojmu funkcije i konkretnih funkcija koje se podučavaju u školskoj matematici (linearne, kvadratne, eksponencijalne, logaritamske, trigonometrijskih). Te su funkcije i temelj uporabe matematike u prirodoslovlju (fizici, biologiji i kemiji). Pojam funkcije usko je poveza i s računalnom znanošću, računalnim razmišljanjem i programiranjem i kao takav vrlo važan segment informatike. Ovim projektom želimo akcijskim istraživanjem nastavnika saznati/uočiti/naslutiti van Hieleove razine učeničkih postignuća u funkcijama kao temeljnom pojmu u našoj školskoj matematici te ponuditi moguća poboljšanja u poučvanju i učenju. Akcijskim istraživanjem učitelji/ nastavnici problematiziraju uvjete svoga odgojnog djelovanja nastojeći osmisliti, primijeniti i istražiti prikladna rješenja. Projekt bi se realizirao tijekom dvije školske godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)