Pregled bibliografske jedinice broj: 1174229
Važnost učenja za razvoj poduzetničkih vještina
Važnost učenja za razvoj poduzetničkih vještina, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1174229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost učenja za razvoj poduzetničkih vještina
(The importance of learning for the development of
entrepreneurial skills)
Autori
Sršen, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
14.09
Godina
2018
Stranica
73
Mentor
Krželj-Čolović, Zorica
Ključne riječi
učenje, cjeloživotno učenje, vještine, poduzetnik, poduzetničke vještine, stil učenja
(learning, lifelong learning, skills, entrepreneur, entrepreneurial skills, learning style)
Sažetak
Rad govori o važnosti učenja za razvoj poduzetničkih vještina. Na samom početku je definiran pojam vještine kao stečene sposobnosti za obavljanje neke radnje. Dakle, da bi se neka vještina usavršila potrebno je biti spreman na kontinuirano vježbanje i učenje. Svaki dan je prilika za stjecanje novih znanja. Stoga se koncepcija cjeloživotnog učenja javlja kao ključni čimbenik uspjeha u 21. stoljeću. Doživotno učenje je trajan proces i njime svaka osoba širi svoja znanja. Neke bitne vještine koje pridonose uspjehu svakog poduzetnika su: razvoj samosvijesti, upravljanje osobnim stresom, timovi i timski rad, motiviranje drugih, stimulirajuće komuniciranje, upravljanje konfliktima i slično. Ove poduzetničke vještine nisu samo važne poduzetnicima, one su primjenjive u svakodnevnom životu. One su detaljnije opisane u prvom dijelu rada. Nadalje, ističe se važnost učenja i njegov značaj pri razvoju vještina. Postoje razne teorije i stilovi učenja. Stil učenja je način razmišljanja, obrade i razumijevanja informacija. On je jedinstven za svaku osobu i važno je da osoba primjenjuje onaj koji joj najbolje odgovara. U posljednjem dijelu je provedeno istraživanje putem Kolblovog upitnika o stilovima učenja. Cilj istraživanja je bio utvrditi način na koji ispitanici uče i na koji se nose sa svakodnevnim situacijama. Istraživanjem je utvrđeno da stil učenja ovisi najviše o osobnosti osobe, a ne o njezinom spolu ili stupnju obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija