Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173653

Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva


Pišonić, Antoni
Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet Zagreb, Informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1173653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva
(Development of a digital assistant in the field of banking)

Autori
Pišonić, Antoni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet Zagreb, Informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
06.12

Godina
2021

Stranica
33

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
chatbot, digitalni asistent, bankarstvo, Python, umjetna inteligencija
(chatbot, digital assistant, banking, Python, artificial intelligence)

Sažetak
Cilj rada bio je prikaz izrade i implementacija chatbota u programskom jeziku Python u domeni bankarstva. Digitalni asistent (eng. chatbot) je sustav koji oponaša razgovor čovjeka kroz tekstualnu ili audio interakciju. U industriji sve više se koriste za rješavanje jednostavnih zadataka pretraživanja, kako u poslovnom tako i u potrošačkom okruženju. Implementacija chatbota može smanjiti troškove poslovanja smanjenjem radne snage ili prenamjenom osoblja za druge poslove, može se povećati kvaliteta poslovanja. Chatbot sustave dijelimo na dvije glavne vrste: sustav temeljen na pravilima i sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji. Kod sustava temeljenog na pravilima jasno su definirana pravila kod interakcije digitalnog asistenta i čovjeka, odgovori digitalnog asistenta u potpunosti su unaprijed definirani i vraćaju se korisniku na osnovu prepoznatih ključnih riječi njegovog upita. Sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji koristi strojno i duboko učenje kako bi čovjek u razgovoru s digitalnim asistentom dobio iskustvo pričanja s pravom osobom, gdje kao prava osoba, digitalni asistent zna prepoznati gramatičke greške te i dalje shvatiti smisao upita. Glavni nedostatak vog sustava je je mogućnost unaprijed definiranog toka komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Zagrebu-VirasIntel - Razvoj i implementacija VIRtualnog Asistenta i resursa za Strojno prevođenje iz specijaliziranih domena primjenom metoda umjetne INTELigencije (VirasINTEL) (VirasIntel) (Seljan, Sanja, NadSve - Natječaj 2020/2021.) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Seljan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pišonić, Antoni
Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet Zagreb, Informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Pišonić, A. (2021) 'Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet Zagreb, Informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}oni\'{c}, Antoni}, year = {2021}, pages = {33}, keywords = {chatbot, digitalni asistent, bankarstvo, Python, umjetna inteligencija}, title = {Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva}, keyword = {chatbot, digitalni asistent, bankarstvo, Python, umjetna inteligencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}oni\'{c}, Antoni}, year = {2021}, pages = {33}, keywords = {chatbot, digital assistant, banking, Python, artificial intelligence}, title = {Development of a digital assistant in the field of banking}, keyword = {chatbot, digital assistant, banking, Python, artificial intelligence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font