Pregled bibliografske jedinice broj: 1173586
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture // OSOBE S INVALIDITETOM U UMJETNOSTI, ZNANOSTI, ODGOJU I OBRAZOVANJU Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 871-882 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1173586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s
teškoćama na nastavi Glazbene kulture
(Implementation of Teaching Strategies in Teaching
Music Culture to Students with Disabilities)
Autori
Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
OSOBE S INVALIDITETOM U UMJETNOSTI, ZNANOSTI, ODGOJU I OBRAZOVANJU Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije
/ Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 871-882
ISBN
978-953-8181-33-7
Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavnici, nastava Glazbene kultura, učenici s teškoćama, nastavne strategije
(teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities)
Sažetak
Uspješna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture, kao preduvjet uspjeha pretpostavlja kompetentne nastavnike koji sukladno učenikovim mogućnostima i afinitetima te utvrđenim odgojno-obrazovnim ishodima kreativno oblikuju nastavne strategije će koristiti u nastavi. U radu se prikazuje istraživanje, ostvareno s ciljem utvrđivanja strategija koje nastavnici koriste u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. Iz rezultata istraživanja, razvidan je metodički i didaktički pluralizam prilikom strukturiranja nastave Glazbene kulture, kreiran sa svrhom što je moguće kvalitetnijeg ostvarivanja nastavnog cilja i uspješnije inkluzije učenika s teškoćama. Nastavnici zaključno utvrđuju kako je osmišljavanje efikasnih nastavnih strategija, u kojima su implementirane potrebne didaktičke i metodičke prilagodbe, složen i zahtjevan zadatak te aktualiziraju potrebu za stjecanjem dodatnih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost