Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173490

Kreativna industrija grada Osijeka


Mijoč, Josipa; Mikulić, Irena; Vuković, Sanja; Klobučar, Danijela; Rimac Ciković, Ana; Zrnić, Ana; Jobst, Ivana
Kreativna industrija grada Osijeka. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021 (monografija)


CROSBI ID: 1173490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativna industrija grada Osijeka
(Creative industry of the city Osijek)

Autori
Mijoč, Josipa ; Mikulić, Irena ; Vuković, Sanja ; Klobučar, Danijela ; Rimac Ciković, Ana ; Zrnić, Ana ; Jobst, Ivana

Ostali urednici
Horvat, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji

Grad
Osijek

Godina
2021

Stranica
293

ISBN
978-953-8416-04-0

Ključne riječi
kreativna industrija, strategija razvoja, kultura, sektorska rasprava, istraživačka metodologija, stručnjaci kreativne industrije, mladi
(creative industry, development strategy, culture, sector discussion, research methodology, creative industry experts, youth)

Sažetak
Knjiga Kreativna industrija grada Osijeka nastala je kao rezultat projektnih aktivnosti Mladi u kulturi projekta koji je odobren u sklopu programa ERASMUS+. Knjiga se temelji na iznesenim promišljanjima kroz sektorske rasprave u dijalogu stručnjaka iz područja kreativne industrije, mladih grada Osijeka te donositelja odluka u gradu Osijeku. Sektorske rasprave označavale su prvi susret triju spomenutih dionika usko povezanih s analiziranim sektorom kreativne industrije. Provedeno je 12 sektorskih rasprava koje tematski označavaju 12 sektora kreativne industrije. Sektorske rasprave otpočele su raspravom o definicijama sektora, analizom stanja u sektoru grada Osijeka te Republici Hrvatskoj, a nastavljene su međusobnim dijalogom. Nakon svake rasprave uslijedilo je istraživanje te se analiziraju tri istraživačke studije provedene u sklopu 36 mikroistraživanja. Na temelju rasprava i rezultata istraživanja projektni partneri saželi su 205 preporuka usmjerenih na suradnju unutar i između svakog od 12 sektora kreativne industrije. Preporuke projekta MUK dane su i za nadvladavanje nedostatka suradničkih prostora, stvaranje prilika za umrežavanje kreativaca, mentorski rad, projektno savjetovanje, informiranje i poboljšanje komunikacije. Preporuke za svaki sektor potom su evaluirane i pripremljene za zaključnu aktivnost − Konferenciju o strateškim odrednicama kreativne industrije grada Osijeka. U konačnici, zaključci projekta MUK poslani su sudionicima projekta kao ključne smjernice za izgradnju suvremene strategije razvoja kulture grada Osijeka temeljene na svih 12 sektora kreativne industrije. Sve preporuke nalaze se navedene u knjizi prema sektorima kreativne industrije. Analiza svakog sektora kreativne industrije nalazi se u trećem dijelu knjige prikazana u 12 potpoglavlja, a podatci su analizirani deskriptivnim statističkim metodama. Unatoč metodološki usklađenim studijama podatci prikazani u studiji indikativni su te je preporuka u strateške dokumente grada Osijeka uključiti stajališta građana, zasebnu istraživačku studiju usmjerenu mladima, ali i svim poslovnim dionicima svakog od 12 sektora kreativne industrije. Iako se knjiga objavljuje za vrijeme trajanje pandemije bolesti COVID-19, koja je promijenila do sada objavljene strateške planove i poslovanje u kreativnoj industriji, upravo kreativci su oni koji su nositelji inovacija i promjena te svojim umjetničkim i poslovnim određenjem trenutačno odgovaraju zahtjevima društva, publike I potrošača. Dio istraživanja i rasprava vođen je u pretpandemijsko vrijeme, a dio u prva tri mjeseca trajanja pandemije, kada se nisu mogli ni naslutiti razmjeri i trajanje prijetnje. Ipak, vrijeme krize dodatno je naglasilo važnost učenja, istraživanja i analiziranja, a iznesene preporuke i promišljanja mogu doprinijeti u stvaranju strateških dokumenata kojima je cilj razvoj grada i industrije koja prožima sve socijalne, poslovne i gospodarske aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Jobst (autor)

Avatar Url ana zrnić (autor)

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mijoč, Josipa; Mikulić, Irena; Vuković, Sanja; Klobučar, Danijela; Rimac Ciković, Ana; Zrnić, Ana; Jobst, Ivana
Kreativna industrija grada Osijeka. Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021 (monografija)
Mijoč, J., Mikulić, I., Vuković, S., Klobučar, D., Rimac Ciković, A., Zrnić, A. & Jobst, I. (2021) Kreativna industrija grada Osijeka. Osijek, Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji.
@book{book, author = {Mijo\v{c}, Josipa and Mikuli\'{c}, Irena and Vukovi\'{c}, Sanja and Klobu\v{c}ar, Danijela and Rimac Cikovi\'{c}, Ana and Zrni\'{c}, Ana and Jobst, Ivana}, collectioneditor = {Horvat, Jasna}, year = {2021}, pages = {293}, keywords = {kreativna industrija, strategija razvoja, kultura, sektorska rasprava, istra\v{z}iva\v{c}ka metodologija, stru\v{c}njaci kreativne industrije, mladi}, isbn = {978-953-8416-04-0}, title = {Kreativna industrija grada Osijeka}, keyword = {kreativna industrija, strategija razvoja, kultura, sektorska rasprava, istra\v{z}iva\v{c}ka metodologija, stru\v{c}njaci kreativne industrije, mladi}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Mijo\v{c}, Josipa and Mikuli\'{c}, Irena and Vukovi\'{c}, Sanja and Klobu\v{c}ar, Danijela and Rimac Cikovi\'{c}, Ana and Zrni\'{c}, Ana and Jobst, Ivana}, collectioneditor = {Horvat, Jasna}, year = {2021}, pages = {293}, keywords = {creative industry, development strategy, culture, sector discussion, research methodology, creative industry experts, youth}, isbn = {978-953-8416-04-0}, title = {Creative industry of the city Osijek}, keyword = {creative industry, development strategy, culture, sector discussion, research methodology, creative industry experts, youth}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font