Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173473

TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU


Vitasović, Aljoša; Dujmović, Mauro
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 115-138


CROSBI ID: 1173473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU
(THEORETICAL FRAMEWORK TO DESTINATION POSITIONING BASED ON TOURISM PRODUCT AND EXPERIENCE)

Autori
Vitasović, Aljoša ; Dujmović, Mauro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju

Urednik/ci
Nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2021

Raspon stranica
115-138

ISBN
978-953-8278-67-9

Ključne riječi
turistička destinacija, turistički doživljaj, turističko iskustvo, konkurentnost, turistički proizvod
(tourist destination, tourist experience, tourist experience, competitiveness, tourist product, experience economy)

Sažetak
Turistički trendovi nameću zadovoljstvo doživljenim kao jednim od važnijih činitelja diferencijacije turističkog proizvoda. U vremenu postmoderne turisti za vrijeme boravka u određenoj destinaciji zahtijevaju sve veći stupanj kvalitete. Odnosno, sagledavajući motiv putovanja i glavni proizvod turističke destinacije primjećuje se da je mjera izvrsnosti turističke destinacije ostvareni doživljaj, a glavni proizvod turističke destinacije predstavlja turističko iskustvo. Stoga odgovor na takve zahtjeve pronalazimo u unaprijeđenom pristupu pozicioniranju turističke destinacije putem prijedloga modela pozicioniranja turističke destinacije, a na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja. Ovim radom se želi afirmirati shvaćanje turizma kao interdisciplinarne pojave gdje je proizvodna osnova doživljaj. Pozicioniranje turističke destinacije na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja ostvaruje prepoznatljivost turističke destinacije u odnosu na konkurente, izvršava diferencijaciju turističke destinacije putem kvalitete sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mauro Dujmović (autor)

Avatar Url Aljoša Vitasović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vitasović, Aljoša; Dujmović, Mauro
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 115-138
Vitasović, A. & Dujmović, M. (2021) TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU. U: nić, J. & Bevanda, V. (ur.) Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, str. 115-138.
@inbook{inbook, author = {Vitasovi\'{c}, Aljo\v{s}a and Dujmovi\'{c}, Mauro}, year = {2021}, pages = {115-138}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki do\v{z}ivljaj, turisti\v{c}ko iskustvo, konkurentnost, turisti\v{c}ki proizvod}, isbn = {978-953-8278-67-9}, title = {TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTI\v{C}KOM PROIZVODU I DO\v{Z}IVLJAJU}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki do\v{z}ivljaj, turisti\v{c}ko iskustvo, konkurentnost, turisti\v{c}ki proizvod}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Vitasovi\'{c}, Aljo\v{s}a and Dujmovi\'{c}, Mauro}, year = {2021}, pages = {115-138}, keywords = {tourist destination, tourist experience, tourist experience, competitiveness, tourist product, experience economy}, isbn = {978-953-8278-67-9}, title = {THEORETICAL FRAMEWORK TO DESTINATION POSITIONING BASED ON TOURISM PRODUCT AND EXPERIENCE}, keyword = {tourist destination, tourist experience, tourist experience, competitiveness, tourist product, experience economy}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font