Pregled bibliografske jedinice broj: 1173473
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 115-138
CROSBI ID: 1173473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA
DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM
PROIZVODU I DOŽIVLJAJU
(THEORETICAL FRAMEWORK TO
DESTINATION
POSITIONING BASED ON TOURISM
PRODUCT AND EXPERIENCE)
Autori
Vitasović, Aljoša ; Dujmović, Mauro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju
Urednik/ci
Nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2021
Raspon stranica
115-138
ISBN
978-953-8278-67-9
Ključne riječi
turistička destinacija, turistički doživljaj, turističko iskustvo, konkurentnost, turistički proizvod
(tourist destination, tourist experience, tourist experience, competitiveness, tourist product, experience economy)
Sažetak
Turistički trendovi nameću zadovoljstvo doživljenim kao jednim od važnijih činitelja diferencijacije turističkog proizvoda. U vremenu postmoderne turisti za vrijeme boravka u određenoj destinaciji zahtijevaju sve veći stupanj kvalitete. Odnosno, sagledavajući motiv putovanja i glavni proizvod turističke destinacije primjećuje se da je mjera izvrsnosti turističke destinacije ostvareni doživljaj, a glavni proizvod turističke destinacije predstavlja turističko iskustvo. Stoga odgovor na takve zahtjeve pronalazimo u unaprijeđenom pristupu pozicioniranju turističke destinacije putem prijedloga modela pozicioniranja turističke destinacije, a na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja. Ovim radom se želi afirmirati shvaćanje turizma kao interdisciplinarne pojave gdje je proizvodna osnova doživljaj. Pozicioniranje turističke destinacije na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja ostvaruje prepoznatljivost turističke destinacije u odnosu na konkurente, izvršava diferencijaciju turističke destinacije putem kvalitete sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli