Pregled bibliografske jedinice broj: 1173383
Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave
Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave // Acta ladertina, 18 (2021), 2; 185-206 doi:10.15291/ai.3406 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1173383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih
ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave
(Attitudes of the Principals of Special Educational
Institutions on the Quality and Efficiency of
OnlineTeaching)
Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Punjek, Lucija
Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 18
(2021), 2;
185-206
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
online nastava ; ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova ; učenici s teškoćama u razvoju
(online teaching ; principals of special education institutions ; students with disabilities)
Sažetak
Pandemija izazvana COVID-19 virusom značajno je utjecala na sve segmenta života, tako i na odgojno-obrazovni sustav. Posebno je bila zahtjevna priprema i provedba online nastave u posebnim odgojno-obrazovnim ustanovama u kojima se školuju učenici s većim teškoća-ma u razvoju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 22 ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova (od ukupno 35 u Republici Hrvatskoj) s ciljem da se utvrde stavovi ravnatelja prema online na-stavi koja se u vrijeme pandemijske krize provodila u ustanovama ko-jima su na čelu. Ispitivanje je provedeno putem upitnika sastavljenog za ovo ispitivanje. Dobiveni podatci su se analizirali testiranjem de-skriptivne statistike. Istraživanje je pokazalo da su ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova bili nešto slabije zadovoljni podrškom institucija koje prate rad odgojno-obrazovnih ustanova tijekom online nastave, izrazili su potrebu za dodatnom edukacijom učenika, rodi-telja i učitelja i istaknuli da su se pojavili razni zahtjevi vezano uz specifične digitalne didaktičke materijale namijenjene online nastavi. Ravnatelji smatraju da su se roditelji nešto slabije snašli u svojoj ulozi tijekom online nastave, da učenici i roditelji nisu bili niti zadovoljni niti nezadovoljni online nastavom te da je za učenike s teškoćama u razvoju tradicionalni način nastave prihvatljiviji od mješovite nastave i online nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Academic Search Complete