Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173379

Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata


Fabijanić, Iva
Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1173379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata
(The association of certain aspects of distance education, personality traits, and students’ subjective well-being)

Autori
Fabijanić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2021

Stranica
36

Mentor
Pavin Ivanec, Tea

Ključne riječi
nastava na daljinu, pandemija, subjektivna dobrobit studenata, osobine ličnosti
(distance education, pandemic, students’ subjective well-being, personality traits)

Sažetak
Pandemija uzrokovana virusom Covid-19 značajno je promijenila uobičajeni način života ljudi širom svijeta i postavila brojne izazove s kojima se iz dana u dan moramo suočavati. Jedna od mjera usmjerenih na smanjivanje socijalne interakcije uključivala je zatvaranje obrazovnih institucija i prijenos obrazovnog procesa s nastave uživo na nastavu na daljinu. Ova nova stvarnost podrazumijevala je brzu prilagodbu nastavnika i studenata na relativno nov oblik rada koji donosi brojne prednosti, ali i nedostatke. Budući da se razne promjene u svakodnevnim rutinama uzrokovane pandemijom mogu odraziti na subjektivnu dobrobit studenata, cilj ovog istraživanja bio je ispitati prilagodbu studenata na nastavu na daljinu i procjenu narušenosti kvalitete funkcioniranja u pojedinim aspektima života uzrokovane pojavom pandemije koronavirusa te ispitati jesu li neki aspekti doživljaja nastave na daljinu, u kombinaciji s osobinama ličnosti, prediktori subjektivne dobrobiti studenata. Također je provjereno i razlikuju se studenti po indikatorima subjektivne dobrobiti ovisno o tome jesu li u protekloj godini doživjeli potres. U istraživanju koje je provedeno u ožujku 2021. godine, sudjelovalo je 508 studenata s različitih sveučilišta u Republici Hrvatskoj, a podaci su prikupljeni online upitnikom. Rezultati su općenito pokazali da su određeni aspekti akademske prilagodbe studenata tijekom nastave na daljinu i osobine ličnosti prediktori subjektivne dobrobiti studenata. Pri tome su se narušena kvaliteta funkcioniranja u svakodnevnom životu, ekstraverzija, neuroticizam i savjesnost pokazali najsnažnijim prediktorima subjektivne dobrobiti studenata tijekom pandemije. Dobiveni rezultati ukazuju da neki aspekti akademskog funkcioniranja nakon prijelaza s nastave uživo na nastavu na daljinu doprinose subjektivnoj dobrobiti studenata te da ih treba uzeti u obzir prilikom planiranja budućih aktivnosti za povećanje subjektivne dobrobiti studenata u ovim izazovnim vremenima, ali i poboljšanja kvalitete nastave na daljinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Pavin Ivanec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fabijanić, Iva
Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Fabijanić, I. (2021) 'Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabijani\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {nastava na daljinu, pandemija, subjektivna dobrobit studenata, osobine li\v{c}nosti}, title = {Povezanost nekih aspekata do\v{z}ivljaja nastave na daljinu, osobina li\v{c}nosti i subjektivne dobrobiti studenata}, keyword = {nastava na daljinu, pandemija, subjektivna dobrobit studenata, osobine li\v{c}nosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabijani\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {distance education, pandemic, students’ subjective well-being, personality traits}, title = {The association of certain aspects of distance education, personality traits, and students’ subjective well-being}, keyword = {distance education, pandemic, students’ subjective well-being, personality traits}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font