Pregled bibliografske jedinice broj: 1173358
MARKETING DOGAĐAJA I NJEGOVA VAŽNOST U TURIZMU NA PRIMJERU SZIGET FESTIVALA
MARKETING DOGAĐAJA I NJEGOVA VAŽNOST U TURIZMU NA PRIMJERU SZIGET FESTIVALA, 2021., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1173358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING DOGAĐAJA I NJEGOVA VAŽNOST U TURIZMU NA
PRIMJERU SZIGET FESTIVALA
(EVENT MARKETING AND ITS IMPORTANCE IN TOURISM ON THE
EXAMPLE OF SZIGET FESTIVAL)
Autori
Novak, Magda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
15.12
Godina
2021
Stranica
46
Mentor
Jasna Genzić
Ključne riječi
planiranje, organiziranje, festival, marketing
(planning, organizing, festival, marketing)
Sažetak
U novije doba želja za događanjima poput festivala, koncerata i mnogih gastronomskih i kulturnih manifestacija postala je velika stoga je edukacija i izučavanje menadžmenta događaja izuzetno važno. Menadžment je skup aktivnosti koje uključuju planiranje i odlučivanje, organizaciju, kontrolu i vodstvo, a usmjeren je na postizanje nekih unaprijed određenih ciljeva. Mnogi ljudi vole festivale i slične manifestacije zbog zbližavanja, zabave te stjecanja novih poznanstava. Sama organizacija takvih događaja iznimno je zahtjevna i komplicirana. Zahtjeva potpunu profesionalnost i predanost poslu kako bi svaki detalj bio savršeno odrađen od planiranja pa do same izvedbe događaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Dizajn