Pregled bibliografske jedinice broj: 1173339
Razvoj prodaje
Razvoj prodaje, 2020., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1173339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj prodaje
(THE DEVELOPMENT OF SALES
)
Autori
Čolić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
21.12
Godina
2020
Stranica
78
Mentor
Jasna Genzić
Ključne riječi
prodaja, marketing, osiguranje, Croatia osiguranje d.d.
(sales, marketing, insurance, Croatia Osiguranje d.d.)
Sažetak
U ovom specijalističkom diplomskom radu na temu „Razvoj prodaje“, koji je ponajviše fokusiran na osiguranja, objašnjeni su pojmovi, razvoj i čimbenici prodaje, marketinga i osiguranja s osvrtom na osiguravajuće društvo Croatia osiguranje d.d. Anketnim upitnikom i intervju-om sa službenom osobom iz Croatia osiguranja ispitano je mišljenje ispitanika kao i službene osobe iz Croati-e o zadovoljstvu korištenja polica osiguranja i kanalima prodaje. Najzahtjevnija funkcija u poslovanju nekog poduzeća je prodajna funkcija.Osnovni zadaci prodajne funkcije su usmjereni na prodaju svih dobara i usluga koje određeno poduzeće proizvodi/pruža te ostvarenje profita uz najnižu moguću razinu troškova. Politika prodaje se razlikuje od poduzeća do poduzeća, a najviše ovisi o načinu razmišljanja menadžera prodaje. Oni su zaduženi za kreiranje cjelokupne politike, a pritom moraju analizirati sve čimbenike i faktore koji mogu značajno pospješiti prodaju. Danas, u 21. stoljeću, se prodaja razvija veoma brzo i to zahvaljujući globalizaciji, internetu te menadžmentu znanja. Naglasak se stavlja i na marketing koji je također veoma bitan faktor u prodaji dobara ili usluga i neophodan je za uspješnu prodaju. Osiguranje se može definirati kao ugovorni odnos između ugovaratelja osiguranja i društva za osiguranje u kojem se ugovaratelj osiguranja obvezuje na plaćanje premije osiguranja, a društvo za osiguranje se obvezuje na isplatu ugovorene svote korisnicima osiguranja u slučaju osiguranog rizika. Snaga i moć Croatia osiguranja d.d. se osim kroz zadovoljne korisnike, dugogodišnje uspješno poslovanje i široku ponudu usluga očituje i kroz ljudske resurse kojima osiguranje raspolaže, a upravo oni predstavljaju temelj za uspješno konkuriranje na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski