Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173339

Razvoj prodaje


Čolić, Marijana
Razvoj prodaje, 2020., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb


CROSBI ID: 1173339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj prodaje
(THE DEVELOPMENT OF SALES     )

Autori
Čolić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište

Mjesto
Zagreb

Datum
21.12

Godina
2020

Stranica
78

Mentor
Jasna Genzić

Ključne riječi
prodaja, marketing, osiguranje, Croatia osiguranje d.d.
(sales, marketing, insurance, Croatia Osiguranje d.d.)

Sažetak
U ovom specijalističkom diplomskom radu na temu „Razvoj prodaje“, koji je ponajviše fokusiran na osiguranja, objašnjeni su pojmovi, razvoj i čimbenici prodaje, marketinga i osiguranja s osvrtom na osiguravajuće društvo Croatia osiguranje d.d. Anketnim upitnikom i intervju-om sa službenom osobom iz Croatia osiguranja ispitano je mišljenje ispitanika kao i službene osobe iz Croati-e o zadovoljstvu korištenja polica osiguranja i kanalima prodaje. Najzahtjevnija funkcija u poslovanju nekog poduzeća je prodajna funkcija.Osnovni zadaci prodajne funkcije su usmjereni na prodaju svih dobara i usluga koje određeno poduzeće proizvodi/pruža te ostvarenje profita uz najnižu moguću razinu troškova. Politika prodaje se razlikuje od poduzeća do poduzeća, a najviše ovisi o načinu razmišljanja menadžera prodaje. Oni su zaduženi za kreiranje cjelokupne politike, a pritom moraju analizirati sve čimbenike i faktore koji mogu značajno pospješiti prodaju. Danas, u 21. stoljeću, se prodaja razvija veoma brzo i to zahvaljujući globalizaciji, internetu te menadžmentu znanja. Naglasak se stavlja i na marketing koji je također veoma bitan faktor u prodaji dobara ili usluga i neophodan je za uspješnu prodaju. Osiguranje se može definirati kao ugovorni odnos između ugovaratelja osiguranja i društva za osiguranje u kojem se ugovaratelj osiguranja obvezuje na plaćanje premije osiguranja, a društvo za osiguranje se obvezuje na isplatu ugovorene svote korisnicima osiguranja u slučaju osiguranog rizika. Snaga i moć Croatia osiguranja d.d. se osim kroz zadovoljne korisnike, dugogodišnje uspješno poslovanje i široku ponudu usluga očituje i kroz ljudske resurse kojima osiguranje raspolaže, a upravo oni predstavljaju temelj za uspješno konkuriranje na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Jasna Genzić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Čolić, Marijana
Razvoj prodaje, 2020., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
Čolić, M. (2020) 'Razvoj prodaje', diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}oli\'{c}, Marijana}, year = {2020}, pages = {78}, keywords = {prodaja, marketing, osiguranje, Croatia osiguranje d.d.}, title = {Razvoj prodaje}, keyword = {prodaja, marketing, osiguranje, Croatia osiguranje d.d.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}oli\'{c}, Marijana}, year = {2020}, pages = {78}, keywords = {sales, marketing, insurance, Croatia Osiguranje d.d.}, title = {THE DEVELOPMENT OF SALES     }, keyword = {sales, marketing, insurance, Croatia Osiguranje d.d.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font