Pregled bibliografske jedinice broj: 1173143
ANALIZA UVOĐENJA CRM SUSTAVA U BANKARSTVU I UČINAK PRIMJENE CRM-a NA POSLOVANJE AFFLUENT KLIJENTA
ANALIZA UVOĐENJA CRM SUSTAVA U BANKARSTVU I UČINAK PRIMJENE CRM-a NA POSLOVANJE AFFLUENT KLIJENTA, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1173143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA UVOĐENJA CRM SUSTAVA U BANKARSTVU I UČINAK
PRIMJENE CRM-a NA POSLOVANJE AFFLUENT KLIJENTA
(ANALYSIS OF CRM SYSTEM INTRODUCTION IN BANKING AND
THE EFFECT OF CRM APPLICATION ON AFFLUENT CLIENT
BUSINESS)
Autori
Pavičić Pušić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.06
Godina
2020
Stranica
73
Mentor
Ilić, Mladen ; Buneta, Anđelka ; Genzić, Jasna
Ključne riječi
analiza, odnosi sa klijentima, baza podataka, bankarstvo
(analysis, customer relations, database, banking)
Sažetak
Ovaj će rad analizirati utjecaj uvođenja sustava upravljanja odnosima s klijentima u bankarsko poslovanje i primjene sustava upravljanja odnosima s klijentima na poslovanje s bogatim klijentima. Važnost upravljanja odnosima s klijentima temelji se na činjenici da to upravljanje omogućuje stvaranje baze podataka kupcima stvaranjem baze podataka koja se kasnije može koristiti kao važan resurs za bolje djelovanje bankarskog odjela. Banke postaju sve važnije u upravljanju odnosima s klijentima. Ovaj pristup može stvoriti prosperitet bankarskih entiteta i visokokvalitetne odnose između kupaca i klijenata. Informacije pružaju mogućnost pravodobnog i kvalitetnog odgovora na zahtjeve kupaca, istovremeno uspostavljajući dinamičnu bazu znanja koja doprinosi stvaranju vrijednosti i napretku poslovanja. Svrha ovog rada je produbiti razumijevanje koncepta upravljanja odnosima s klijentima odgovarajućom kombinacijom znanstvenih metoda s posebnom usredotočenosti na bankarsku industriju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas