Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173065

Etički prijepori i javna televizija. Studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine


Škaljac, Gordana
Etički prijepori i javna televizija. Studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine // Medijske studije / Car, Viktorija (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 106-116 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1173065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etički prijepori i javna televizija. Studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine
(Ethical Disputes and Public Service Televison. Case Study: Otvoreno Political Talk Show, Broadcasted on 21st of January, 2010)

Autori
Škaljac, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Medijske studije / Car, Viktorija - Zagreb : Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 106-116

Skup
Vjerodostojnost medija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
javna televizija, novinarska etika, profesionalizam, komercijalizacija medija
(public television, journalistic ethics, professionalism, commercialisation of media)

Sažetak
Kriterij gledanosti i pripadajuće komercijaliziranosti sve su češće odlučujuća mjerila "uspješnosti" medija i novinara koja zanemaruju minimalne etičke standarde. Logika težnje za profitom i pukim preživljavanjem u vremenima ekonomske krize dodatno ugrožava mogućnost profesionalnog obavljanja novinarskog posla, što uključuje i održavanje krhkih etičkih standarda. Televizija kao najutjecajniji medij u tom pogledu ima i najveću odgovornost, osobito javna televizija. Kršenje etičkih normi na javnoj televiziji znači da ona ne ispunjava svoju ključnu ulogu – ulogu javnog servisa. Nepostojanje jasnih reakcija regulatornih tijela u slučajevima kršenja etičkih pravila dodatno pogoršava problem. U tekstu se na primjeru jedne emisije (studija slučaja) pokazuje kako je lako skrenuti u nepoštivanje profesionalnih novinarskih standarda i, kao posljedica toga, etičkih normi. To nas navodi na promišljanje koliko je teško ostati profesionalan i etičan u doba potpune komercijalizacije i senzacionalizma koji u velikoj mjeri definiraju većinu suvremenih medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Škaljac, Gordana
Etički prijepori i javna televizija. Studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine // Medijske studije / Car, Viktorija (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 106-116 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škaljac, G. (2011) Etički prijepori i javna televizija. Studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine. U: Car, V. (ur.)Medijske studije.
@article{article, author = {\v{S}kaljac, Gordana}, editor = {Car, V.}, year = {2011}, pages = {106-116}, keywords = {javna televizija, novinarska etika, profesionalizam, komercijalizacija medija}, title = {Eti\v{c}ki prijepori i javna televizija. Studija slu\v{c}aja: emisija Otvoreno emitirana 21. sije\v{c}nja 2010. godine}, keyword = {javna televizija, novinarska etika, profesionalizam, komercijalizacija medija}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kaljac, Gordana}, editor = {Car, V.}, year = {2011}, pages = {106-116}, keywords = {public television, journalistic ethics, professionalism, commercialisation of media}, title = {Ethical Disputes and Public Service Televison. Case Study: Otvoreno Political Talk Show, Broadcasted on 21st of January, 2010}, keyword = {public television, journalistic ethics, professionalism, commercialisation of media}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font