Pregled bibliografske jedinice broj: 1173011
„Upravljanje projektom uvođenja nove proizvodne linije u tvrtci Tvim-Tonković d.o.o.“
„Upravljanje projektom uvođenja nove proizvodne linije u tvrtci Tvim-Tonković d.o.o.“, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1173011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Upravljanje projektom uvođenja nove proizvodne
linije u tvrtci Tvim-Tonković d.o.o.“
("Project management of the introduction of a new
production line in the company Tvim-Tonković d.o.o.")
Autori
Tonković, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
23.10
Godina
2020
Stranica
73
Mentor
Ilić, Mladen ; Perkov, Vučeić, Marcel ; Genzić, Jasna
Ključne riječi
upravljanje, projekt, ciljevi, ljudski resursi, financije
(management, project, goals, human resources, finance)
Sažetak
Upravljanje projektima čini upravljanje nizom određenih aktivnosti koje imaju cilj i svrhu, izvode ih ljudi, ograničene su resursima, te ih je potrebno planirati, provoditi i kontrolirati. Projekt je određeni pothvat kojim je jasno definiran početak i kraj, za rezultat i cilj ima jasno definiran proizvod/uslugu, određen je budžetom, ima svoju strukturu, te transformira postojeće stanje u buduće željeno stanje kao rezultat projekta. Upravljanje projektima predstavljaju upravljanje financijama, ljudskim resursima, vremenskim okvirima na način kako bi uspješno i u roku zadovoljili svrhu i ostvarili ciljeve projekta. Specijalistički diplomski rad „Upravljanje projektom uvođenja nove proizvodne linije u tvrtci Tvim-Tonković d.o.o.“. U prvom dijelu rada iznosi se teorijski dio o projektima, značajkama upravljanja projektima, procesima u upravljanju projektima. Prezentiraju se teorijska obilježja menadžmenta i menadžerske funkcije planiranja, organiziranja, vođenja i kontroliranja. U drugom dijelu rada se opisuje i definira projekt tvrtke „Tvim-Tonković d.o.o.“ kroz financijski i poslovni plan, faze projekta te završetak projekta. Analizira se poslovno stanje tvrtke i iznose se statistički podatci o poslovnom stanju prije početka, za vrijeme trajanja i poslije završetka projekta. Na kraju rada se prezentiraju marketinške metoda za održavanje prodaje u poduzeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija