Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1172774

Mišljenje studenata učiteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju


Jurkić Sviben, Tamara; Jeremić, Biljana; Gortan- Carlin, Ivana Paula)
Mišljenje studenata učiteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju // ACE 2020 / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 193-194 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1172774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje studenata učiteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju
(Student-teachers’ opinion regarding personal competencies for teaching the Music culture class in primary education)

Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Jeremić, Biljana ; Gortan- Carlin, Ivana Paula)

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
ACE 2020 / Kolar Billege, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 193-194

ISBN
978-953-8115-80-6

Skup
2. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija = 2nd international scientific and artistic conference (ACE 2020)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.10.2020. - 19.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
glazbene sposobnosti ; glazbena pismenost ; glazbena umjetnost ; metodika glazbene nastave
(art ; music literacy ; skills ; methodology)

Sažetak
Učiteljske studije upisuju studenti koji su položili državnu maturu i imaju raznovrsno gimnazijsko i srednjoškolsko obrazovanje. Na temelju analize upisanih studenata u posljednjih deset godina i njihovih predznanja iz područja teorije glazbe i temeljne glazbene pismenosti vidljivo je da je vrlo mali broj njih bio upoznat s notnim pismom, temeljnom glazbenom pismenosti i bilo kojim vidom muziciranja. Cilj ovog rada je prikazati mišljenje studenata završnih godina učiteljskih fakulteta o stečenom znanju i vještinama za realizaciju sadržaja nastavnog predmeta Glazbena kultura. Istraživački uzorak obuhvaća Učiteljske fakultete iz Hrvatske i Srbije (N=316). Rezultati idu u smjeru da se studenti uglavnom ne smatraju u dovoljnoj mjeri osposobljeni za realizaciju sadržaja nastavnog predmeta Glazbena kultura. Rezultate je moguće tumačiti u nedovoljno zastupljenoj satnici iz područja glazbenog obrazovanja u općeobrazovnim kurikulumima obiju država te nedovoljnom broju sati iz glazbenih kolegija u studijskim programima učiteljskih studija. Navedeno upućuje na potrebu revidiranja kurikuluma iz Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti u općem obrazovanju te na revidiranje studijskih programa učiteljskih studija kako bi budući učitelji osnažili svoje kompetencije za realizaciju nastave Glazbene kulture kao važne komponente obrazovanja učenika u poticanju i razvoju kreativnosti, kulturnog osvješćivanja te budućem estetičkom odgoju učenika.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ed2.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurkić Sviben, Tamara; Jeremić, Biljana; Gortan- Carlin, Ivana Paula)
Mišljenje studenata učiteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju // ACE 2020 / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 193-194 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Jurkić Sviben, T., Jeremić, B. & Gortan- Carlin, I. (2020) Mišljenje studenata učiteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju. U: Kolar Billege, M. (ur.)ACE 2020.
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Jeremi\'{c}, Biljana and Gortan- Carlin, Ivana Paula)}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2020}, pages = {193-194}, keywords = {glazbene sposobnosti, glazbena pismenost, glazbena umjetnost, metodika glazbene nastave}, isbn = {978-953-8115-80-6}, title = {Mi\v{s}ljenje studenata u\v{c}iteljskih studija o vlastitim kompetencijama za realizaciju nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju}, keyword = {glazbene sposobnosti, glazbena pismenost, glazbena umjetnost, metodika glazbene nastave}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Jeremi\'{c}, Biljana and Gortan- Carlin, Ivana Paula)}, editor = {Kolar Billege, M.}, year = {2020}, pages = {193-194}, keywords = {art, music literacy, skills, methodology}, isbn = {978-953-8115-80-6}, title = {Student-teachers’ opinion regarding personal competencies for teaching the Music culture class in primary education}, keyword = {art, music literacy, skills, methodology}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font