Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1172509

ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.


Marijašević, Antonija
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1172509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.
(ANALYSIS OF THE PROJECT OF PLACING ON THE MARKET OF A NEW PRODUCT OF THE COMPANY GAVRILOVIĆ D.O.O.)

Autori
Marijašević, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
01.07

Godina
2021

Stranica
65

Mentor
Ilić, Mladen ; Roška, Vlasta ; Pavličić, Radmila ; Perkov, Davor

Ključne riječi
novi proizvod, mesna industrija, Gavrilović, stavljanje na tržište novog proizvoda
(new product, meat industry, Gavrilović, launch of new products on the market)

Sažetak
Poduzeća razvoj poslovanja ostvaruju prodajom proizvoda ili usluga kojima zadovoljaju potrebe potrošača na tržištu. Prepoznavanje potreba i želja potrošača i oblikovanje proizvoda koji mogu zadovoljiti te potrebe stalni je proces kojim proizvođačka poduzeća izgrađuju i održavaju konkurentnost poslovanja. Istraživanje potreba potrošača, povezivanje i koordiniranje svih poslovnih funkcija, predviđanje budućih trendova na tržištu, te oblikovanje novih proizvoda koji mogu privući i zadržati potrošače glavna je zadaća suvremenog marketinga. Mesna industrija Gavrilović poduzeće je s tradicijom proizvodnje mesnih prerađevina dužom od tristo godina. U tristo godina Gavrilović je stvorio preko 200 proizvoda od kojih većina i danas svojom kvalitetom i posebnim okusom zadovoljava želje i potrebe potrošača. Tvrtki Gavrilović proizvod je glavni instrument marketinga. Primjenom strategije razvoja novih proizvoda kontinuirano prilagođava svoje proizvode tržišnim trendovima, dodaju im nova svojstva i nove vrijednosti koje povećavaju zadovoljstvo potrošača zbog kojih oni i dalje ostaju vjerni proizvodima njegovog benda. Projekti stavljanja na tržište novih proizvoda stalni su proces tvrtke Gavrilović s kojima ona razvija odnos sa svojim potrošačima i održava konkurentnost poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Vlasta Roška (mentor)

Avatar Url Mladen Ilić (mentor)

Avatar Url Davor Perkov (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Marijašević, Antonija
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Marijašević, A. (2021) 'ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marija\v{s}evi\'{c}, Antonija}, year = {2021}, pages = {65}, keywords = {novi proizvod, mesna industrija, Gavrilovi\'{c}, stavljanje na tr\v{z}i\v{s}te novog proizvoda}, title = {ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TR\v{Z}I\v{S}TE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVI\'{C} D.O.O.}, keyword = {novi proizvod, mesna industrija, Gavrilovi\'{c}, stavljanje na tr\v{z}i\v{s}te novog proizvoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marija\v{s}evi\'{c}, Antonija}, year = {2021}, pages = {65}, keywords = {new product, meat industry, Gavrilovi\'{c}, launch of new products on the market}, title = {ANALYSIS OF THE PROJECT OF PLACING ON THE MARKET OF A NEW PRODUCT OF THE COMPANY GAVRILOVI\'{C} D.O.O.}, keyword = {new product, meat industry, Gavrilovi\'{c}, launch of new products on the market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font