Pregled bibliografske jedinice broj: 1172509
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1172509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG
PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.
(ANALYSIS OF THE PROJECT OF PLACING ON THE MARKET OF
A NEW PRODUCT OF THE COMPANY GAVRILOVIĆ D.O.O.)
Autori
Marijašević, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
01.07
Godina
2021
Stranica
65
Mentor
Ilić, Mladen ; Roška, Vlasta ; Pavličić, Radmila ; Perkov, Davor
Ključne riječi
novi proizvod, mesna industrija, Gavrilović, stavljanje na tržište novog proizvoda
(new product, meat industry, Gavrilović, launch of new products on the market)
Sažetak
Poduzeća razvoj poslovanja ostvaruju prodajom proizvoda ili usluga kojima zadovoljaju potrebe potrošača na tržištu. Prepoznavanje potreba i želja potrošača i oblikovanje proizvoda koji mogu zadovoljiti te potrebe stalni je proces kojim proizvođačka poduzeća izgrađuju i održavaju konkurentnost poslovanja. Istraživanje potreba potrošača, povezivanje i koordiniranje svih poslovnih funkcija, predviđanje budućih trendova na tržištu, te oblikovanje novih proizvoda koji mogu privući i zadržati potrošače glavna je zadaća suvremenog marketinga. Mesna industrija Gavrilović poduzeće je s tradicijom proizvodnje mesnih prerađevina dužom od tristo godina. U tristo godina Gavrilović je stvorio preko 200 proizvoda od kojih većina i danas svojom kvalitetom i posebnim okusom zadovoljava želje i potrebe potrošača. Tvrtki Gavrilović proizvod je glavni instrument marketinga. Primjenom strategije razvoja novih proizvoda kontinuirano prilagođava svoje proizvode tržišnim trendovima, dodaju im nova svojstva i nove vrijednosti koje povećavaju zadovoljstvo potrošača zbog kojih oni i dalje ostaju vjerni proizvodima njegovog benda. Projekti stavljanja na tržište novih proizvoda stalni su proces tvrtke Gavrilović s kojima ona razvija odnos sa svojim potrošačima i održava konkurentnost poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas