Pregled bibliografske jedinice broj: 1172351
Utjecaj kognitivnog razvoja na učenje glazbe djece osnovnoškolske dobi
Utjecaj kognitivnog razvoja na učenje glazbe djece osnovnoškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1172351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kognitivnog razvoja na učenje glazbe djece osnovnoškolske dobi
(Influence of cognitive development on music learning of primary school children)
Autori
Marina Aradski
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
20.06
Godina
2017
Stranica
25
Mentor
Novak, Marina
Ključne riječi
kognitivan razvoj, Jean Piaget, razvoj muzičkih sposobnosti, obrazovni ishodi, flauta, poučavanje glazbe
(Cognitive development, Jean Piaget, development od musical abilities, educational results, flute, teaching music)
Sažetak
Kognitivan razvoj veoma je značajno područje u psihologiji odgoja i obrazovanja. Jedna od ključnih osoba koja je promijenila pogled na intelektualan razvoj bio je švicarski psiholog Jean Piaget postavivši teoriju kognitivnog razvoja u nekoliko kvalitativno različitih stupnjeva. Ovaj rad će proučiti Piagetovu teoriju kognitivnog razvoja, teorije umjetničkog i glazbenog razvoja te primjeniti navedena saznanja u praksi nastave flaute u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost