Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 117222

Stavovi prema školovanju u Vukovaru


Čorkalo, Dinka; Ajduković, Dean
Stavovi prema školovanju u Vukovaru // Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja
Vukovar, Hrvatska, 2003. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 117222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi prema školovanju u Vukovaru
(Attitudes toward schooling in Vukovar)

Autori
Čorkalo, Dinka ; Ajduković, Dean

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
obrazovanje; obrazovanje manjina; međunacionalni odnosi u školi; školovanje u Vukovaru; uloga škole u socijalnoj rekonstrukciji
(education; minority education; inter-ethnic relations in schools; schooling in Vukovar; the role of schools in social reconstruction)

Sažetak
U izlaganju su iznijeti rezultati istraživanja provedenog tijekom listopada 2001 u Vukovaru, na reprezentativnom uzorku 718 učenika i učenica osnovnih i srednjih škola u Vukovaru, 953 njihova roditelja i 113 nastavnika koji predaju u nastavi u školama na hrvatskom i srpskom jeziku. Budući da su rezultati istraživanja pokazali da djeca u najvećoj mjeri zagovaraju odvojeno školovanje djece, razmotrene su implikacije ovako organiziranog školovanja za socijalnu rekonstrukciju etnički podijeljene zajednice u razdoblju poraća. Rezultati istraživanja pokazuju da sve ispitane grupe ispitanika pokazuju izrazito pozitivne stavove prema vrijednosti obrazovanja i prema poštivanju različitosti. Te su vrijednosti naglašene i razmotrena je njihova kontruktivna uloga u osmišljavanju načina organiziranja školovanja u Vukovaru, koje će omogućiti i pravo djece, pripadnika manjina na njegovanje kulture svojega porijekla, ali i njihovu uspješnu integraciju u širu zajednicu i zdrav osobni i socijalni razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130485

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čorkalo, Dinka; Ajduković, Dean
Stavovi prema školovanju u Vukovaru // Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja
Vukovar, Hrvatska, 2003. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Čorkalo, D. & Ajduković, D. (2003) Stavovi prema školovanju u Vukovaru. U: Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja.
@article{article, author = {\v{C}orkalo, Dinka and Ajdukovi\'{c}, Dean}, year = {2003}, keywords = {obrazovanje, obrazovanje manjina, me\djunacionalni odnosi u \v{s}koli, \v{s}kolovanje u Vukovaru, uloga \v{s}kole u socijalnoj rekonstrukciji}, title = {Stavovi prema \v{s}kolovanju u Vukovaru}, keyword = {obrazovanje, obrazovanje manjina, me\djunacionalni odnosi u \v{s}koli, \v{s}kolovanje u Vukovaru, uloga \v{s}kole u socijalnoj rekonstrukciji}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}orkalo, Dinka and Ajdukovi\'{c}, Dean}, year = {2003}, keywords = {education, minority education, inter-ethnic relations in schools, schooling in Vukovar, the role of schools in social reconstruction}, title = {Attitudes toward schooling in Vukovar}, keyword = {education, minority education, inter-ethnic relations in schools, schooling in Vukovar, the role of schools in social reconstruction}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font