Pregled bibliografske jedinice broj: 1172209
Organizacija rada prijamnog odjela hotela
Organizacija rada prijamnog odjela hotela, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1172209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija rada prijamnog odjela hotela
(Organization of the Reception Department of the
Hotel)
Autori
Marić, Antea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
23.09
Godina
2019
Stranica
34
Mentor
Krželj-Čolović, Zorica
Ključne riječi
prijamni odjel hotela ; organizacija prijamnog odjela ; prihvat gosta ; odjava gosta
(the reception department ; reception department organization ; check-in ; check-out)
Sažetak
Prijamni odjel danas se s pravom smatra jednim od najvaţnijih hotelskih odjela. To je mjesto prvog kontakta gosta s hotelom, odnosno mjesto na kojem se stvaraju prvi dojmovi gosta. Pozitivan prvi dojam u velikoj mjeri utjeĉe na ukupnu sliku gosta o hotelu i pruţenoj usluzi. Upravo iz toga razloga, uspješna organizacija rada prijamnoga odjela od neizmjernog je znaĉaja za ukupno hotelsko poslovanje. Nuţno je da organizacija ovog odjela bude na visokoj razini kako bi se udovoljilo svim potrebama i ţeljama gostiju, kao i izbjegli mogući problemi. Kako bi pruţena usluga bila što uspješnija prijamni odjel svakodnevno suraĊuje i s drugim hotelskim odjelima. Vaţnost dobre organizacije prijamnog odjela potvrĊuje ĉinjenica da je to odjel koji sudjeluje u aktivnostima prilikom dolaska gosta u hotel, tijekom boravka gosta u hotelu te prilikom odlaska gosta iz hotela. Pozitivan posljednji dojam utjeĉe na ponovni povratak gosta, kao i moguću preporuku. Upravo iz navedenih razloga vidljivo je koliko je uspješna organizacija prijamnog odjela nuţna kako bi svaki gost zadovoljan napustio hotel, ali i koliki je njezin utjecaj na uspješno poslovanje cjelokupnog objekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija