Pregled bibliografske jedinice broj: 1172193
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1172193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom
društvu
(Creating of Consumer Identity in Contemporary
Society)
Autori
Petković, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
25.06
Godina
2020
Stranica
62
Mentor
Tolušić, Marija ; Kuharić, Darija
Ključne riječi
potrošački identitet ; oglašavanje ; mediji ; marketing ; online trgovina
(consumer identity ; advertising ; media ; marketing ; online shopping)
Sažetak
U radu se razmatra proces potrošnje te medijski utjecaj na oblikovanje identiteta današnjih potrošača. Rad započinje uvidom u početak nastanka potrošačkog društva od industrijske revolucije koju su slijedile brojne društvene, kulturne, ekonomske, političke i druge promjene koje su utjecale na razvoj potrošačkog društva do danas. Analiza potrošačkog društva obuhvaća utjecaj potrošnje na način života te različite ljudske potrebe u odnosu na materijalne vrijednosti. S obzirom na medijsku prisutnost u suvremenom potrošačkom društvu, problematika rada posebno se odnosi na analizu medijskih aktivnosti koje stvaraju i mijenjaju percepciju potrošača kroz marketing, odnose s javnošću i oglašavanje. Također, razmatra se promoviranje brendova kroz spomenute medijske aktivnosti te njihov utjecaj na potrošače. Nadalje, na razvoj elektroničke trgovine utjecale su mnoge tehnološke promjene, kao i proces globalizacije. Cilj je empirijske analize istražiti razvoj online trgovine, kao i sklonost potrošača prema online kupnji te njezin utjecaj na potrošačke navike. Na temelju rezultata kvantitativnog istraživanja vidljiv je uzlazni trend online trgovine, ali i postojanje razine kritičnosti potrošača s obzirom na utjecaj oglašivačkog sadržaja i odluka vezanih uz online kupnju. Može se zaključiti kako oglasi utječu na izbore potrošača te njihovu percepciju o online kupnji proizvoda i svjetski poznatih brendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija