Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1172193

Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu


Petković, Katarina
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1172193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu
(Creating of Consumer Identity in Contemporary Society)

Autori
Petković, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
25.06

Godina
2020

Stranica
62

Mentor
Tolušić, Marija ; Kuharić, Darija

Ključne riječi
potrošački identitet ; oglašavanje ; mediji ; marketing ; online trgovina
(consumer identity ; advertising ; media ; marketing ; online shopping)

Sažetak
U radu se razmatra proces potrošnje te medijski utjecaj na oblikovanje identiteta današnjih potrošača. Rad započinje uvidom u početak nastanka potrošačkog društva od industrijske revolucije koju su slijedile brojne društvene, kulturne, ekonomske, političke i druge promjene koje su utjecale na razvoj potrošačkog društva do danas. Analiza potrošačkog društva obuhvaća utjecaj potrošnje na način života te različite ljudske potrebe u odnosu na materijalne vrijednosti. S obzirom na medijsku prisutnost u suvremenom potrošačkom društvu, problematika rada posebno se odnosi na analizu medijskih aktivnosti koje stvaraju i mijenjaju percepciju potrošača kroz marketing, odnose s javnošću i oglašavanje. Također, razmatra se promoviranje brendova kroz spomenute medijske aktivnosti te njihov utjecaj na potrošače. Nadalje, na razvoj elektroničke trgovine utjecale su mnoge tehnološke promjene, kao i proces globalizacije. Cilj je empirijske analize istražiti razvoj online trgovine, kao i sklonost potrošača prema online kupnji te njezin utjecaj na potrošačke navike. Na temelju rezultata kvantitativnog istraživanja vidljiv je uzlazni trend online trgovine, ali i postojanje razine kritičnosti potrošača s obzirom na utjecaj oglašivačkog sadržaja i odluka vezanih uz online kupnju. Može se zaključiti kako oglasi utječu na izbore potrošača te njihovu percepciju o online kupnji proizvoda i svjetski poznatih brendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Darija Kuharić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petković, Katarina
Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
Petković, K. (2020) 'Stvaranje potrošačkog mentaliteta u suvremenom društvu', diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petkovi\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {62}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ki identitet, ogla\v{s}avanje, mediji, marketing, online trgovina}, title = {Stvaranje potro\v{s}a\v{c}kog mentaliteta u suvremenom dru\v{s}tvu}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ki identitet, ogla\v{s}avanje, mediji, marketing, online trgovina}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petkovi\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {62}, keywords = {consumer identity, advertising, media, marketing, online shopping}, title = {Creating of Consumer Identity in Contemporary Society}, keyword = {consumer identity, advertising, media, marketing, online shopping}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font