Pregled bibliografske jedinice broj: 1171989
Poticanje razvoja matematičkih vještina kod djece predškolske dobi kroz projekte
Poticanje razvoja matematičkih vještina kod djece predškolske dobi kroz projekte // The 3rd International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN (The Math Teacher) / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 451-456
CROSBI ID: 1171989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje razvoja matematičkih vještina kod djece
predškolske dobi kroz projekte
(Encouraging the development of mathematical skills
in preschool children through projects)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
The 3rd International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN (The Math Teacher)
Urednik/ci
Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
451-456
ISBN
978-953-197-578-0
Ključne riječi
matematika, matematičke vještine, djeca predškolske dobi, dječji projekti
(mathematics, mathematical skills, preschool children, children's projects)
Sažetak
U razvojno primjerenim programima, matematika zauzima važno mjesto. Vrijednost učenja pojmova iz matematike očituje se u njezinoj prisutnosti u svakodnevnom životu. Matematički koncepti, poput brojeva, mjerenja, prostornih odnosa i sl. djeci predškolske dobi su bliski i dostupni. U radu predstavljamo aktivnosti poticanja matematičkih vještina u okviru dječjeg projekta Svemir provedenog krajem 2009 godine u jednom dječjem vrtiću u Osijeku. Pokazalo se kako je projekt, koji je trajao tri mjeseca, bio prilika za poticanje cjelokupnog razvoja djeteta, a time i razvoja matematičkih vještina. Cilj ovog rada je prikaz aktivnosti, sastavnog dijela projekta, kojima se poticao razvoj matematičkih vještina djece. Djeca su praćena metodom promatranja i bilježenja u sklopu čega su im ponuđeni zadaci u skladu s njihovim razvojnim mogućnostima. Matematičke pojmove djeca su stjecala kroz igru, različite aktivnosti i zadatke te kroz samostalna istraživanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)