Pregled bibliografske jedinice broj: 1171987
Izvan okvira u praksi-mogući doprinos društvenih mreža u zajedničkom učenju praktičara
Izvan okvira u praksi-mogući doprinos društvenih mreža u zajedničkom učenju praktičara // Zbornik radova sa znanstveno - stručnog skupa „ZAJEDNO RASTEMO – REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE RANOGA I PREDŠKOLSKOGA ODGOJA / Višnjić Jeftić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 318-328
CROSBI ID: 1171987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvan okvira u praksi-mogući doprinos društvenih
mreža u zajedničkom učenju praktičara
(Out of the box in practice-possible contribution
of social networks in the joint learning of
practitioners)
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova sa znanstveno - stručnog skupa „ZAJEDNO RASTEMO – REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE RANOGA I PREDŠKOLSKOGA ODGOJA
Urednik/ci
Višnjić Jeftić, Adrijana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak
Grad
Čakovec
Godina
2018
Raspon stranica
318-328
ISBN
978-953-8115-35-6
Ključne riječi
digitalni mediji, komunikacija, odgojitelji, profesionalno učenje
(digital media, communication, educators, professional learning)
Sažetak
Suvremeni odgojitelji u potrazi su za novim oblicima profesionalnoga učenja te udruživanja radi zajedničkoga učenja, razmjene znanja, propitivanja vlastitih stavova, vrijednosti i ideja. Digitalni mediji omogućuju brzu izmjenu informacija, pristup literaturi, razmjenu različitih medijskih sadržaja (fotografija, videosnimaka i sl.) te ih odgojitelji sve više koriste u svojem profesionalnom učenju i razvoju. U radu je prikazan primjer ostvarivanja dublje suradnje i zajedničkoga učenja odgojitelja, pedagoga i znanstvenika iz područja ranoga odgoja iz različitih gradova Hrvatske, koja je započela njihovim povezivanjem na društvenoj mreži, tj. u Facebook grupi. Početni cilj im je bio unaprjeđenje dječjih prava unutar šire zajednice i to kroz pisanje članaka o različitim temama koje se tiču ranoga i predškolskoga odgoja. Na taj način htjeli su pozitivno utjecati na stavove javnosti prema djeci rane i predškolske dobi. Njihova suradnja razvijala se kroz različite strategije putem kojih su se profesionalno razvijali, učili i usavršavali svoje kompetencije, a istovremeno mijenjali svoju praksu te razvijali kurikulum.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)