Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171835

Igrifikacija u STEM obrazovanju


Đurđević Babić, Ivana; Bošnjaković, Natalija
Igrifikacija u STEM obrazovanju // „A tudomány és a művészet mint az élet megújulásának iránytűje” / Bakonyiné Dr. Kovács Bea, Kocsis Adrienn, Kecskes Nóra (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2021. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1171835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrifikacija u STEM obrazovanju
(Gamification in STEM education)

Autori
Đurđević Babić, Ivana ; Bošnjaković, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
„A tudomány és a művészet mint az élet megújulásának iránytűje” / Bakonyiné Dr. Kovács Bea, Kocsis Adrienn, Kecskes Nóra - Baja : Eötvös József College Press, 2021, 31-31

Skup
A Magyar Tudomány Ünnepe: Értékteremtő tudomány

Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 17.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
igrifikacija, pregled literature, STEM
(gamification, literature review, STEM)

Sažetak
STEM obrazovanje je interdisciplinarno obrazovanje koje obuhvaća četiri područja: prirodne znanosti, informatika, inženjerstvo i matematika. S obzirom na svoju interdisciplinarnost, određeni problem rješava se korištenjem znanja iz sva četiri područja. Igrifikacija je pristup učenju koji koristi elemente igre (značke, bodovi, ljestvice uspješnosti) s ciljem povećanja motivacije i angažiranosti učenika. Oba pojma, i STEM i igrifikacija, u posljednjih nekoliko godina u čestom su fokusu istraživača. Nedostatak kadrova iz područja STEM-a traži inovativne pristupe kako bi se povećala motivacija učenika za bavljenjem STEM područjem. Uporaba igrifikacije mogla bi poslužiti kao izvrstan alat u tom procesu. Unatoč dostupnosti pregleda literature o STEM području i igrifikaciji, do danas ni jedan pregledni rad nije fokusiran na primjenu igrifikacije u STEM obrazovnom području. Stoga je svrha ovog rada dati sustavan pregled literature igrifikacije STEM područja, objavljenih između 2016. i 2021. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Đurđević Babić, Ivana; Bošnjaković, Natalija
Igrifikacija u STEM obrazovanju // „A tudomány és a művészet mint az élet megújulásának iránytűje” / Bakonyiné Dr. Kovács Bea, Kocsis Adrienn, Kecskes Nóra (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2021. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Đurđević Babić, I. & Bošnjaković, N. (2021) Igrifikacija u STEM obrazovanju. U: Bakonyiné Dr. Kovács Bea, Kocsis Adrienn, Kecskes Nóra (ur.)„A tudomány és a művészet mint az élet megújulásának iránytűje”.
@article{article, author = {\DJur\djevi\'{c} Babi\'{c}, Ivana and Bo\v{s}njakovi\'{c}, Natalija}, year = {2021}, pages = {31-31}, keywords = {igrifikacija, pregled literature, STEM}, title = {Igrifikacija u STEM obrazovanju}, keyword = {igrifikacija, pregled literature, STEM}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja, Ma\djarska} }
@article{article, author = {\DJur\djevi\'{c} Babi\'{c}, Ivana and Bo\v{s}njakovi\'{c}, Natalija}, year = {2021}, pages = {31-31}, keywords = {gamification, literature review, STEM}, title = {Gamification in STEM education}, keyword = {gamification, literature review, STEM}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja, Ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font