Pregled bibliografske jedinice broj: 1171834
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice, 2021., diplomski rad, Odjel za komunikologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1171834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice
(Analysis of Croatian National Turist Board Communication Strategy)
Autori
Jurić, Bernarda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za komunikologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
48
Mentor
Togonal, Marijana ; Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
brendiranje države ; komunikacija ; kultura ; turizam ; Hrvatska
(nation branding ; communication ; culture ; tourism ; Croatia)
Sažetak
Brendiranje država pojam je s kojim su itekako upoznati stručnjaci za odnose s javnošću, a dobiva sve veću ulogu i značenje i u turizmu. Opći cilj ovog rada bio je pomoću kvalitativne analize sadržaja analizirati službene promotivne videe Hrvatske turističke zajednice koji su objavljeni na njihovom službenom YouTube kanalu i koji su dio komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice. Konkretnije, cilj je bio analizirati brendiranje pomoću kulturno-povijesnih znamenitosti u turizmu na primjeru odabranoga uzorka komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice. Za analizu odabrani su videomaterijali koji se vremenski podudaraju s kampanjom Hrvatske turističke zajednice Croatia. Full of life. Za svaku godinu trajanja kampanje koja je počela 2015., a traje još uvijek, odabrana su prva dva videa s najvećim brojem pregleda na YouTubeu. Videi su analizirani prema unaprijed određenim kategorijama koje su postavljene tako da iz analize bude jasno prikazuju li odabrani videi sadržaj koji pripada materijalnoj ili nematerijalnoj kulturnoj baštini. Istraživanje je pokazalo da u analiziranim videima kampanje kulturne i povijesne znamenitosti nisu prisutne u mjeri da se Hrvatsku brendira kao kulturnu destinaciju. U analiziranim se videima više pažnje posvećuje turističkim aktivnostima i prirodnim ljepotama zemlje, a prikazane kulturne i povijesne znamenitosti uglavnom pripadaju hrvatskoj kulturnoj materijalnoj baštini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb