Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171834

Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice


Jurić, Bernarda
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice, 2021., diplomski rad, Odjel za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1171834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice
(Analysis of Croatian National Turist Board Communication Strategy)

Autori
Jurić, Bernarda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2021

Stranica
48

Mentor
Togonal, Marijana ; Kolić Stanić, Matilda

Ključne riječi
brendiranje države ; komunikacija ; kultura ; turizam ; Hrvatska
(nation branding ; communication ; culture ; tourism ; Croatia)

Sažetak
Brendiranje država pojam je s kojim su itekako upoznati stručnjaci za odnose s javnošću, a dobiva sve veću ulogu i značenje i u turizmu. Opći cilj ovog rada bio je pomoću kvalitativne analize sadržaja analizirati službene promotivne videe Hrvatske turističke zajednice koji su objavljeni na njihovom službenom YouTube kanalu i koji su dio komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice. Konkretnije, cilj je bio analizirati brendiranje pomoću kulturno-povijesnih znamenitosti u turizmu na primjeru odabranoga uzorka komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice. Za analizu odabrani su videomaterijali koji se vremenski podudaraju s kampanjom Hrvatske turističke zajednice Croatia. Full of life. Za svaku godinu trajanja kampanje koja je počela 2015., a traje još uvijek, odabrana su prva dva videa s najvećim brojem pregleda na YouTubeu. Videi su analizirani prema unaprijed određenim kategorijama koje su postavljene tako da iz analize bude jasno prikazuju li odabrani videi sadržaj koji pripada materijalnoj ili nematerijalnoj kulturnoj baštini. Istraživanje je pokazalo da u analiziranim videima kampanje kulturne i povijesne znamenitosti nisu prisutne u mjeri da se Hrvatsku brendira kao kulturnu destinaciju. U analiziranim se videima više pažnje posvećuje turističkim aktivnostima i prirodnim ljepotama zemlje, a prikazane kulturne i povijesne znamenitosti uglavnom pripadaju hrvatskoj kulturnoj materijalnoj baštini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matilda Kolić Stanić (mentor)

Avatar Url Marijana Togonal (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dabar.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Bernarda
Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice, 2021., diplomski rad, Odjel za komunikologiju, Zagreb
Jurić, B. (2021) 'Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turističke zajednice', diplomski rad, Odjel za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Bernarda}, year = {2021}, pages = {48}, keywords = {brendiranje dr\v{z}ave, komunikacija, kultura, turizam, Hrvatska}, title = {Analiza komunikacijske strategije Hrvatske turisti\v{c}ke zajednice}, keyword = {brendiranje dr\v{z}ave, komunikacija, kultura, turizam, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Bernarda}, year = {2021}, pages = {48}, keywords = {nation branding, communication, culture, tourism, Croatia}, title = {Analysis of Croatian National Turist Board Communication Strategy}, keyword = {nation branding, communication, culture, tourism, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font