Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171825

"Kauč" odgoj i obrazovanje


Katarina, Dadić
"Kauč" odgoj i obrazovanje // Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 7-8 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1171825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Kauč" odgoj i obrazovanje
("Couch" upbringing and education)

Autori
Katarina, Dadić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
kauč, odgoj, obrazovanje, pandemija, nastava na daljinu
(couch, upbringing, education, pandemic, distance learning)

Sažetak
Termin „kauč“ odgoj i obrazovanje održava novo mjesto na koje su se tijekom pandemije Covid 19 izmjestili odgoj i obrazovanje. Premještanjem nastave iz učionica u virtualni svijet stvorila se potreba novih pedagoških pristupa ulogama učitelja, učenika i roditelja u odgojno-obrazovnom procesu. Roditeljima su okolnosti nametnule izravno sudioništvo u izvođenju nastave. U svojim su domovima djelomično preuzeli učiteljske uloge, a bez odgovarajućih pedagoških, psiholoških, didaktičkih i metodičkih vještina. Od pedagoški kompetentnoga učitelja podrazumijeva se da stručno znanje, vještine i sposobnosti stavi u funkciju svoga pedagoškog djelovanja, no i učiteljima je prirodni prostor djelovanja privremeno bio onemogućen. Sve navedeno impliciralo je opasnost pojave diskontinuiteta u odgoju i obrazovanju. Može li se uistinu odgajati na daljinu, koje su posljedice prekomjernoga korištenja tehnologija, kakva je kvaliteta međusobne komunikacije, kako su se učenici s posebnim potrebama prilagodili nastavi na daljinu, kolika je razina motiviranosti i stresa kod sudionika odgojno-obrazovnoga procesa, samo su neka od pitanja na koja će znanstvena i stručna javnost morati ponuditi odgovore ukoliko želi odgovorno pristupiti razvoju novih primjenjivih pedagoških pristupa i/ili modela s ciljem poticanja učitelja, učenika i roditelja u svojim (novim) ulogama i samorefleksiji u promijenjenim društvenim i socijalnim okolnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Katarina Dadić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katarina, Dadić
"Kauč" odgoj i obrazovanje // Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 7-8 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Katarina, D. (2021) "Kauč" odgoj i obrazovanje. U: Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije.
@article{article, author = {Katarina, Dadi\'{c}}, year = {2021}, pages = {7-8}, keywords = {kau\v{c}, odgoj, obrazovanje, pandemija, nastava na daljinu}, title = {"Kau\v{c}" odgoj i obrazovanje}, keyword = {kau\v{c}, odgoj, obrazovanje, pandemija, nastava na daljinu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Katarina, Dadi\'{c}}, year = {2021}, pages = {7-8}, keywords = {couch, upbringing, education, pandemic, distance learning}, title = {"Couch" upbringing and education}, keyword = {couch, upbringing, education, pandemic, distance learning}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font