Pregled bibliografske jedinice broj: 1171825
"Kauč" odgoj i obrazovanje
"Kauč" odgoj i obrazovanje // Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 7-8 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1171825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Kauč" odgoj i obrazovanje
("Couch" upbringing and education)
Autori
Katarina, Dadić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Socijalna distanca: filozofske, religijske, psihološke i pravne implikacije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
kauč, odgoj, obrazovanje, pandemija, nastava na daljinu
(couch, upbringing, education, pandemic, distance learning)
Sažetak
Termin „kauč“ odgoj i obrazovanje održava novo mjesto na koje su se tijekom pandemije Covid 19 izmjestili odgoj i obrazovanje. Premještanjem nastave iz učionica u virtualni svijet stvorila se potreba novih pedagoških pristupa ulogama učitelja, učenika i roditelja u odgojno-obrazovnom procesu. Roditeljima su okolnosti nametnule izravno sudioništvo u izvođenju nastave. U svojim su domovima djelomično preuzeli učiteljske uloge, a bez odgovarajućih pedagoških, psiholoških, didaktičkih i metodičkih vještina. Od pedagoški kompetentnoga učitelja podrazumijeva se da stručno znanje, vještine i sposobnosti stavi u funkciju svoga pedagoškog djelovanja, no i učiteljima je prirodni prostor djelovanja privremeno bio onemogućen. Sve navedeno impliciralo je opasnost pojave diskontinuiteta u odgoju i obrazovanju. Može li se uistinu odgajati na daljinu, koje su posljedice prekomjernoga korištenja tehnologija, kakva je kvaliteta međusobne komunikacije, kako su se učenici s posebnim potrebama prilagodili nastavi na daljinu, kolika je razina motiviranosti i stresa kod sudionika odgojno-obrazovnoga procesa, samo su neka od pitanja na koja će znanstvena i stručna javnost morati ponuditi odgovore ukoliko želi odgovorno pristupiti razvoju novih primjenjivih pedagoških pristupa i/ili modela s ciljem poticanja učitelja, učenika i roditelja u svojim (novim) ulogama i samorefleksiji u promijenjenim društvenim i socijalnim okolnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija