Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171707

ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI


Knežević, Mladen; Kraljević, Radojka; Jurković, Jozo
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI // Acta Economica Et Turistica, V (2019), 1; 1-18 doi:10.1515/aet-2019-0001 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1171707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI
(WOMAN’S FACE OF CITY BEAUTY, OR HOW TOURISTS ARE FEELING IN A TOURIST DESTINATION)

Autori
Knežević, Mladen ; Kraljević, Radojka ; Jurković, Jozo

Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-8469) V (2019), 1; 1-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kulturni kapital, socijalni kapital, oporavak, eksperimentalna metoda, turizam
(cultural capital, social capital, recovery, experimental method, tourism)

Sažetak
Turizam je kao privredna djelatnost u dobroj mjeri ukotvljen u mnoge elemente, kako kulture receptivnih destinacija, tako i kulturnih tradicija emitivnih okolina. Jedan dio pristupa turizmu kao društvenom procesu polazi od potrebe čovjeka za odmorom, za uspostavljanjem nove emocionalne ravnoteže narušene repetitornom svakodnevicom neoliberalnog društva i, posebno, gospodarstva. Takav je pristup stvorio neku vrstu stereotipa, po kojemu se turist “sigurno osjeća dobro” u nenadmašnoj arhitekturi srednjevjekovnog Dubrovnika. Istraživanje je, međutim, pokazalo da moderni turizam, sa skraćivanjem turističkog boravka, jurnjavom od destinacije do destinacije, zapravo ne dovodi do osjećaja sreće, da ima daleko više projiciranih negativnih emocija, koje dovode u pitanje relaksirajuću prirodu turističke djelatnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Radojka Kraljević (autor)

Avatar Url Mladen Knežević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Mladen; Kraljević, Radojka; Jurković, Jozo
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI // Acta Economica Et Turistica, V (2019), 1; 1-18 doi:10.1515/aet-2019-0001 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Knežević, M., Kraljević, R. & Jurković, J. (2019) ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI. Acta Economica Et Turistica, V (1), 1-18 doi:10.1515/aet-2019-0001.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Mladen and Kraljevi\'{c}, Radojka and Jurkovi\'{c}, Jozo}, year = {2019}, pages = {1-18}, DOI = {10.1515/aet-2019-0001}, keywords = {kulturni kapital, socijalni kapital, oporavak, eksperimentalna metoda, turizam}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, doi = {10.1515/aet-2019-0001}, volume = {V}, number = {1}, issn = {1849-8469}, title = {\v{Z}ENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJE\'{c}AJU NA TURISTI\v{C}KOJ DESTINACIJI}, keyword = {kulturni kapital, socijalni kapital, oporavak, eksperimentalna metoda, turizam} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Mladen and Kraljevi\'{c}, Radojka and Jurkovi\'{c}, Jozo}, year = {2019}, pages = {1-18}, DOI = {10.1515/aet-2019-0001}, keywords = {cultural capital, social capital, recovery, experimental method, tourism}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, doi = {10.1515/aet-2019-0001}, volume = {V}, number = {1}, issn = {1849-8469}, title = {WOMAN’S FACE OF CITY BEAUTY, OR HOW TOURISTS ARE FEELING IN A TOURIST DESTINATION}, keyword = {cultural capital, social capital, recovery, experimental method, tourism} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • HRČAK


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font