Pregled bibliografske jedinice broj: 1171707
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI // Acta Economica Et Turistica, V (2019), 1; 1-18 doi:10.1515/aet-2019-0001 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1171707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE
TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI
(WOMAN’S FACE OF CITY BEAUTY, OR HOW TOURISTS ARE
FEELING IN A TOURIST DESTINATION)
Autori
Knežević, Mladen ; Kraljević, Radojka ; Jurković, Jozo
Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-8469) V
(2019), 1;
1-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kulturni kapital, socijalni kapital, oporavak, eksperimentalna metoda, turizam
(cultural capital, social capital, recovery, experimental method, tourism)
Sažetak
Turizam je kao privredna djelatnost u dobroj mjeri ukotvljen u mnoge elemente, kako kulture receptivnih destinacija, tako i kulturnih tradicija emitivnih okolina. Jedan dio pristupa turizmu kao društvenom procesu polazi od potrebe čovjeka za odmorom, za uspostavljanjem nove emocionalne ravnoteže narušene repetitornom svakodnevicom neoliberalnog društva i, posebno, gospodarstva. Takav je pristup stvorio neku vrstu stereotipa, po kojemu se turist “sigurno osjeća dobro” u nenadmašnoj arhitekturi srednjevjekovnog Dubrovnika. Istraživanje je, međutim, pokazalo da moderni turizam, sa skraćivanjem turističkog boravka, jurnjavom od destinacije do destinacije, zapravo ne dovodi do osjećaja sreće, da ima daleko više projiciranih negativnih emocija, koje dovode u pitanje relaksirajuću prirodu turističke djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- HRČAK