Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171522

Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore


Dumančić, Marko; Marinac, Antun; Piletić, Marko
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore // Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“ / Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje ; Karakašić, Mirko (ur.).
Osijek : Vinkovci: Panon – Institut za strateške studije ; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Građevinski i arhitektonski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, 2019. str. 159-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1171522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore
(Marketing Role of Maintaining Relationships with Entrepreneurs Through the Digital Chamber System)

Autori
Dumančić, Marko ; Marinac, Antun ; Piletić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“ / Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje ; Karakašić, Mirko - Osijek : Vinkovci : Panon – Institut za strateške studije ; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Građevinski i arhitektonski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, 2019, 159-164

Skup
28. međunarodni znanstveni skup Organizacija i tehnologija održavanja (OTO 2019)

Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 12.12.2019. - 12.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Digitalna komora, Marketing, Održavanje
(Digital chamber, Maintenance, Marketing)

Sažetak
Marketinška informacija je presudni element djelotvornog poslovanja, a javlja se kao rezultat određenog trenda nacionalnog i međunarodnog marketinga, prijelaza od potreba kupaca na njihove želje i prijelaza od konkurencije cijene na konkurenciju druge prirode, između ostaloga i na tržištu u području sektora održavanja. U upravljanju marketingom uvijek je postojala potreba za stalnim priljevom informacija, te u tom dijelu ulogu preuzima Hrvatska gospodarska komora te pomoću nove usluge digitalne komore održava odnose sa poduzetnicima te im olakšava donošenje poslovnih odluka, o čemu će teorijski i praktično biti riječi u ovom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Antun Marinac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dumančić, Marko; Marinac, Antun; Piletić, Marko
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore // Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“ / Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje ; Karakašić, Mirko (ur.).
Osijek : Vinkovci: Panon – Institut za strateške studije ; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Građevinski i arhitektonski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, 2019. str. 159-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Dumančić, M., Marinac, A. & Piletić, M. (2019) Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore. U: Hadzima-Nyarko, M., Blažević, D., Fekete, K., Glavaš, H. & Karakašić, M. (ur.)Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“.
@article{article, author = {Duman\v{c}i\'{c}, Marko and Marinac, Antun and Pileti\'{c}, Marko}, year = {2019}, pages = {159-164}, keywords = {Digitalna komora, Marketing, Odr\v{z}avanje}, title = {Marketin\v{s}ka uloga odr\v{z}avanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore}, keyword = {Digitalna komora, Marketing, Odr\v{z}avanje}, publisher = {Panon – Institut za strate\v{s}ke studije ; Fakultet elektrotehnike, ra\v{c}unarstva i informacijskih tehnologija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Gra\djevinski i arhitektonski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istra\v{z}ivanje i razvoj}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Duman\v{c}i\'{c}, Marko and Marinac, Antun and Pileti\'{c}, Marko}, year = {2019}, pages = {159-164}, keywords = {Digital chamber, Maintenance, Marketing}, title = {Marketing Role of Maintaining Relationships with Entrepreneurs Through the Digital Chamber System}, keyword = {Digital chamber, Maintenance, Marketing}, publisher = {Panon – Institut za strate\v{s}ke studije ; Fakultet elektrotehnike, ra\v{c}unarstva i informacijskih tehnologija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Gra\djevinski i arhitektonski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istra\v{z}ivanje i razvoj}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font