Pregled bibliografske jedinice broj: 1171522
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima kroz sustav digitalne komore // Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“ / Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje ; Karakašić, Mirko (ur.).
Osijek : Vinkovci: Panon – Institut za strateške studije ; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Građevinski i arhitektonski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, 2019. str. 159-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1171522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška uloga održavanja odnosa sa poduzetnicima
kroz sustav digitalne komore
(Marketing Role of Maintaining Relationships
with Entrepreneurs Through the Digital Chamber
System)
Autori
Dumančić, Marko ; Marinac, Antun ; Piletić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik 28. Međunarodnog znanstvenog skupa „Organizacija i tehnologija održavanja“
/ Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje ; Karakašić, Mirko - Osijek : Vinkovci : Panon – Institut za strateške studije ; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Građevinski i arhitektonski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, 2019, 159-164
Skup
28. međunarodni znanstveni skup Organizacija i tehnologija održavanja (OTO 2019)
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 12.12.2019. - 12.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Digitalna komora, Marketing, Održavanje
(Digital chamber, Maintenance, Marketing)
Sažetak
Marketinška informacija je presudni element djelotvornog poslovanja, a javlja se kao rezultat određenog trenda nacionalnog i međunarodnog marketinga, prijelaza od potreba kupaca na njihove želje i prijelaza od konkurencije cijene na konkurenciju druge prirode, između ostaloga i na tržištu u području sektora održavanja. U upravljanju marketingom uvijek je postojala potreba za stalnim priljevom informacija, te u tom dijelu ulogu preuzima Hrvatska gospodarska komora te pomoću nove usluge digitalne komore održava odnose sa poduzetnicima te im olakšava donošenje poslovnih odluka, o čemu će teorijski i praktično biti riječi u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija