Pregled bibliografske jedinice broj: 1171376
Informatički izazovi u poslovnim uvjetima novog normalnog
Informatički izazovi u poslovnim uvjetima novog normalnog // VI međunarodna naučno-stručna studentska konferencija SKEI 2021 "Savremeni krizni menadžment" : zbornik radova / Ljubojević, Gordana ; Ljubojević, Čedomir (ur.).
Beograd: Visoka škola modernog biznisa (MBS), 2021. str. 349-358 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1171376 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatički izazovi u poslovnim uvjetima novog normalnog
(IT challenges in new normal business environment)
Autori
Marijanović, Luka ; Puvača, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
VI međunarodna naučno-stručna studentska konferencija SKEI 2021 "Savremeni krizni menadžment" : zbornik radova
/ Ljubojević, Gordana ; Ljubojević, Čedomir - Beograd : Visoka škola modernog biznisa (MBS), 2021, 349-358
ISBN
978-86-87677-26-5
Skup
VI međunarodna naučno-stručna studentska konferencija "Savremeni krizni menadžment" (SKEI 2021)
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.05.2021. - 27.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko komunikacijska tehnologija ; poslovanje u krizi ; cloud poduzeća ; udaljeni rad i podrška
(information and communication technology ; business in crisis ; cloud companies ; remote work and support)
Sažetak
Utjecaj globalne pandemije COVID19 promijenio je načine života svakog pojedinca. Gotovo preko noći postalo je jasno kako poslovanje neće biti identično. Novo normalno postala je krilatica koja se kroz medije i ustalila, a uzimajući u obzir duljinu trajanja ovog načina rada za zaključiti je kako govorimo o izmijenjenim pravilima „igre“ koja se shvaćaju kao normalna. Informatičko komunikacijska tehnologija s druge strane odigrala je značajan utjecaj u uvjetima izmijenjenog načina života. Udaljeni rad i posao u oblaku postali su sinonim za većinu djelatnosti u 2020. godini. Situacije po pitanju informatičke infrastrukture prilagođavane su ad hoc. Poslovni sustavi u kratkom vremenu adaptirali su se na rad od kuće, a djelatnici snalazili za seobu uredskog namještaja u dnevne boravke. Rad će kroz pregled novog normalnog u smislu informatičkih tehnologija pokušati dati odgovore na poteškoće koje su se od početka koronakrize do danas događale. Na primjerima lokalnog okruženja i informatičke tvrtke analizirat će se intervencije i potencijalna rješenja. Kao zaključak izvući će se smjernice za daljnju modernizaciju poslovnih procesa u uvjetima kada je jasno da novo normalno postaje prihvaćeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti