Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171191

UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI


Mičin, Dina
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1171191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI
(THE INFLUENCE OF PSYCHOLOGICAL PROCESSES ON THE PURCHASE DECISION-MAKING PROCESS)

Autori
Mičin, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
12.01

Godina
2022

Stranica
32

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
marketing, psihološki procesi, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
(marketing, psychological processes, consumer behavior, purchasing decisions)

Sažetak
Tema rada govori o utjecaju psiholoških procesa na proces donošenja odluke o kupnji. Za shvaćanje važnosti ponašanja potrošača ključno je pojmiti marketing i sve što on obuhvaća, kao i njegov koncept. Pri samom početku rada definiran je pojam marketinga navodeći njegovu formalnu definiciju prema Američkom marketinškom udruženju te pregled definicija gdje se marketing promatra kao koncept, znanstvena disciplina i kao proces. Budući da je tržište danas prepravljeno novim proizvodima koji niću svakodnevno, fokus je na istinskom shvaćanju ponašanja potrošača koji dovode do njihovih konačnih odluka. Razumijevanje ponašanja potrošača kao i svih čimbenika temelj je za profitabilno ekonomsko djelovanje tvrtke. Psihološki procesi su uz osobne i društvene, jedni od tri skupine čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača i njihov proces donošenja odluke o kupnji. Iako se ponašanje potrošača dijeli na tri glavna čimbenika, rad naglašava psihološku skupinu čimbenika. Rad dokazuje važnost psiholoških procesa koji se odvijaju kod potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mičin, Dina
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Mičin, D. (2022) 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{c}in, Dina}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {marketing, psiholo\v{s}ki procesi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odluka o kupnji}, title = {UTJECAJ PSIHOLO\v{S}KIH PROCESA NA PROCES DONO\v{S}ENJA ODLUKE O KUPNJI}, keyword = {marketing, psiholo\v{s}ki procesi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odluka o kupnji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{c}in, Dina}, year = {2022}, pages = {32}, keywords = {marketing, psychological processes, consumer behavior, purchasing decisions}, title = {THE INFLUENCE OF PSYCHOLOGICAL PROCESSES ON THE PURCHASE DECISION-MAKING PROCESS}, keyword = {marketing, psychological processes, consumer behavior, purchasing decisions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font