Pregled bibliografske jedinice broj: 1171191
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1171191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA
ODLUKE O KUPNJI
(THE INFLUENCE OF PSYCHOLOGICAL PROCESSES ON THE
PURCHASE DECISION-MAKING PROCESS)
Autori
Mičin, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
12.01
Godina
2022
Stranica
32
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing, psihološki procesi, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
(marketing, psychological processes, consumer behavior, purchasing decisions)
Sažetak
Tema rada govori o utjecaju psiholoških procesa na proces donošenja odluke o kupnji. Za shvaćanje važnosti ponašanja potrošača ključno je pojmiti marketing i sve što on obuhvaća, kao i njegov koncept. Pri samom početku rada definiran je pojam marketinga navodeći njegovu formalnu definiciju prema Američkom marketinškom udruženju te pregled definicija gdje se marketing promatra kao koncept, znanstvena disciplina i kao proces. Budući da je tržište danas prepravljeno novim proizvodima koji niću svakodnevno, fokus je na istinskom shvaćanju ponašanja potrošača koji dovode do njihovih konačnih odluka. Razumijevanje ponašanja potrošača kao i svih čimbenika temelj je za profitabilno ekonomsko djelovanje tvrtke. Psihološki procesi su uz osobne i društvene, jedni od tri skupine čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača i njihov proces donošenja odluke o kupnji. Iako se ponašanje potrošača dijeli na tri glavna čimbenika, rad naglašava psihološku skupinu čimbenika. Rad dokazuje važnost psiholoških procesa koji se odvijaju kod potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija