Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171140

Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike


Igrec, Filipa
Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek


CROSBI ID: 1171140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike
(Estimation in the domain of Measurement in the primary mathematics education)

Autori
Igrec, Filipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
21.10

Godina
2020

Stranica
39

Mentor
Ružica Kolar-Šuper

Neposredni voditelj
Ana Katalenić

Ključne riječi
mjerenje ; procjenjivanje ; razredna nastava
(measurement ; estimation ; primary education)

Sažetak
Mjerenje je proces uspoređivanja neke veličine s istovrsnom veličinom koja je dogovorena jedinicom mjere. U razrednoj nastavi u Hrvatskoj mjeri se duljina, vrijeme, obujam tekućine, masa, temperatura, opseg i površina. Kako bi djeca usvojila mjerenje, potrebno ih je voditi kroz različite faze. Učenike je potrebno poticati na procjenjivanje rezultata u mjerenju. Dobra procjena ne znači nasumično pogađanje bez smisla, već se odnosi na smisleno i znanjem opravdano pogađanje. Procjenjivanje je čovjeku prirodno potrebno za snalaženje u životnim situacijama te identificiranje nelogičnosti rezultata postupka mjerenja. Procjenjivanje se istraživalo na različite načine odnosno s različitim fokusom. Postoje određene strategije koje ljudi koriste kako bi procjenjivali: primjena zamišljenih mjernih instrumenta, ponavljanje jedinica, referentne točke, prethodno znanje, raspadanje. Pregledom istraživanja o procjenjivanju i analizom nekih udžbenika koji se koriste u razrednoj nastavi matematike, može se zaključiti kako su kompetencije procjenjivanja slabe i zadaci procjenjivanja vrlo rijetko zastupljeni u udžbenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Katalenić (mentor)

Avatar Url Ružica Kolar-Šuper (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrec, Filipa
Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
Igrec, F. (2020) 'Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Igrec, Filipa}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {mjerenje, procjenjivanje, razredna nastava}, title = {Procjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike}, keyword = {mjerenje, procjenjivanje, razredna nastava}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Igrec, Filipa}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {measurement, estimation, primary education}, title = {Estimation in the domain of Measurement in the primary mathematics education}, keyword = {measurement, estimation, primary education}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font