Pregled bibliografske jedinice broj: 1171036
Poredbena frazeologija u nastavi inojezičnoga hrvatskoga
Poredbena frazeologija u nastavi inojezičnoga hrvatskoga, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1171036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poredbena frazeologija u nastavi inojezičnoga
hrvatskoga
(Comparative Phraseology in Teaching Inolinguistic
Croatian)
Autori
Jukić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
12.07
Godina
2016
Stranica
90
Mentor
Macan, Željka
Ključne riječi
frazeodidaktika, hrvatski kao ini jezik, poredbeni frazemi
(phraseodidactics, Croatian as L2, comparative idioms)
Sažetak
Frazeologija prolazi proces uključivanja u nastavu stranoga jezika. U vezi se s time treba osvrnuti na način na koji će se to učiniti i koji će se sadržaji uključiti. Ovaj rad donosi prijedlog frazeodidaktičkoga pristupa u nastavi hrvatskoga kao drugoga i(li) stranoga jezika na primjeru poredbenih frazema. Uključivanje je frazema potrebno i moguće već od početnoga stupnja učenja jezika. Poredbena frazeologija ima jednostavnu gramatičku strukturu te jednostavan leksik te je zato pogodna za uključivanje u nastavu stranoga jezika. Na početnome bi stupnju najprikladniji bili pridjevski, a na višim stupnjevima i glagolski poredbeni frazemi. Pridjevski su frazemi prikladni zato što nemaju visoku varijantnost, a u skladu su s jezičnim znanjem studenata i konstrukcija je frazema prihvatljiva očekivanomu stupnju predznanja i sposobnosti aktivne uporabe u kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka