Pregled bibliografske jedinice broj: 1171009
WEB 2.0 alati u promociji i prodaji hotelskog smještaja na primjeru malog obiteljskog hotela
WEB 2.0 alati u promociji i prodaji hotelskog smještaja na primjeru malog obiteljskog hotela // Izazovi današnjice, Turizam danas - za sutra. / Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane (ur.).
Šibenik: Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2013. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1171009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
WEB 2.0 alati u promociji i prodaji hotelskog
smještaja na primjeru malog obiteljskog hotela
(WEB 2.0 Tools in promotion and sales of hotel
accommodation)
Autori
Carev, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Izazovi današnjice, Turizam danas - za sutra.
/ Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane - Šibenik : Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 2013, 87-88
Skup
1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
web 2.0, hotelska industrija, hotelska prodaja i marketing, mali obiteljski hoteli, specijalist za Internet marketing
(Web 2.0, hotel industry, hotel sales and marketing, small family hotel, specialist in Internet marketing)
Sažetak
Članak definira pojam WEB 2.0 te istražuje mogućnosti njegove upotrebe u promociji i prodaji hotelskog smještaja. Elementi Web 2.0 alata koji se spominju u radu uključuju blog, društvene mreže, on-line video aplikacije, alate za dijeljenje fotografija, Mash-ups, satelitsku navigaciju i Tagging-e.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija