Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1170751

Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize


Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 19-21 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1170751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize
(E-customer loyalty - before and during the Covid-19 crisis)

Autori
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46 (2021), 6; 19-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
lojalnost ; e-kupci ; Covid-19
(loyalty ; e-customer ; Covid-19)

Sažetak
Ponašanje e-kupaca zna biti poprilično nepredvidljivo što poslovnim subjektima i onima koji za njih razvijaju marketinšku strategiju može biti izazovno, ili čak frustrirajuće. Kupci više nego ikada prije imaju prilike razgledati prodavaonicu (e-trgovinu), klikati naprijed-nazad, čitati recenzije i surfati po sličnim e-trgovinama diljem svijeta bez bilo kakvog vremenskog ili teritorijalnog ograničenja pa je do odgovora na pitanje „Zašto bi kupac bio baš moj?“ teže doći nego kada su za kupce ograničenja postojala. Zbog toga se pojava interneta, a kasnije i e-trgovine smatra jednom od distruptivnih promjena na tržištu kojoj su se svi dionici morali prilagoditi. U radu je promatrana e-lojalnost kupaca prije i tijekom COVID-19 krize na web shopu trgovine specijalizirane za prodaju torti i kolača na području Hrvatske. Rezultati su pokazali kako na e-lojalnost utječe percipirana vrijednost (reputacija), e- zadovoljstvo i e-usluga. Posjete na web shopu u vrijeme globalne zdravstvene krize, broj sesija i broj pregleda se povećao.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 19-21 (recenziran, članak, stručni)
Štimac, H., Bilandžić, K. & Ham, M. (2021) Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize. Suvremena trgovina, 46 (6), 19-21.
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Biland\v{z}i\'{c}, Karla and Ham, Marija}, year = {2021}, pages = {19-21}, keywords = {lojalnost, e-kupci, Covid-19}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize}, keyword = {lojalnost, e-kupci, Covid-19} }
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Biland\v{z}i\'{c}, Karla and Ham, Marija}, year = {2021}, pages = {19-21}, keywords = {loyalty, e-customer, Covid-19}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {E-customer loyalty - before and during the Covid-19 crisis}, keyword = {loyalty, e-customer, Covid-19} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font