Pregled bibliografske jedinice broj: 1170751
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 19-21 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1170751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize
(E-customer loyalty - before and during the Covid-19 crisis)
Autori
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46
(2021), 6;
19-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
lojalnost ; e-kupci ; Covid-19
(loyalty ; e-customer ; Covid-19)
Sažetak
Ponašanje e-kupaca zna biti poprilično nepredvidljivo što poslovnim subjektima i onima koji za njih razvijaju marketinšku strategiju može biti izazovno, ili čak frustrirajuće. Kupci više nego ikada prije imaju prilike razgledati prodavaonicu (e-trgovinu), klikati naprijed-nazad, čitati recenzije i surfati po sličnim e-trgovinama diljem svijeta bez bilo kakvog vremenskog ili teritorijalnog ograničenja pa je do odgovora na pitanje „Zašto bi kupac bio baš moj?“ teže doći nego kada su za kupce ograničenja postojala. Zbog toga se pojava interneta, a kasnije i e-trgovine smatra jednom od distruptivnih promjena na tržištu kojoj su se svi dionici morali prilagoditi. U radu je promatrana e-lojalnost kupaca prije i tijekom COVID-19 krize na web shopu trgovine specijalizirane za prodaju torti i kolača na području Hrvatske. Rezultati su pokazali kako na e-lojalnost utječe percipirana vrijednost (reputacija), e- zadovoljstvo i e-usluga. Posjete na web shopu u vrijeme globalne zdravstvene krize, broj sesija i broj pregleda se povećao.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek