Pregled bibliografske jedinice broj: 1170610
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA // EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021. str. 467-473 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1170610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA
(RETAILER’S SLOGAN IN THE FUNCTION OF PRICE IMAGE)
Autori
Franjković, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times
/ Bevanda, Vuk - Beograd : Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021, 467-473
ISBN
978-86-80194-43-1
Skup
5th International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2021)
Mjesto i datum
Online, 18.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Maloprodajni brand, Percepcija potrošača, Slogan, Cjenovni imidž
(Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image)
Sažetak
Imidž maloprodajnog branda i cjenovni imidž maloprodavača od značajne su važnosti za postizanje konkurentske prednosti i dugotrajno jačanje cjelokupnog imidža. Slogani maloprodavača trebali bi odražavati njihovu sveukupnu strategiju te olakšati i učvrstiti željeno pozicioniranje u svijesti kupaca, tj. potrošača. Rad proučava maloprodavače pretežito prehrambenim proizvodima, tj. visoko obrtajnim proizvodima. Maloprodavačima koji prodaju proizvode različitih brandova teže je upravljati i kontrolirati pozicioniranje vlastitog branda, a u tome značajnu ulogu ima i cjenovni imidž. Cilj rada je istražiti i usporediti percepciju potrošača o sloganima maloprodavača i njihovom cjenovnom imidžu. Provedeno je primarno istraživanje čiji su ispitanici bile osobe koje sudjeluju u kupovini namirnica za svoje kućanstvo, a obuhvaćeno je vodećih pet maloprodavača na hrvatskom tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su kako slogan maloprodavača može imati važnu ulogu u uspješnom upravljanju cjenovnim imidžem. Zabilježena je usklađenost percepcije cjenovnog imidža maloprodavača od strane ispitanika s asocijacijama njhovih slogana na razinu cijena. Konačno, zaključuje se kako usklađenost svih elemenata maloprodajnog marketinškog spleta olakšava i učvršćuje željeno pozicioniranje u svijesti potrošača, pa tako i cjenovnog imidža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija