Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1170610

SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA


Franjković, Jelena
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA // EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021. str. 467-473 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1170610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA
(RETAILER’S SLOGAN IN THE FUNCTION OF PRICE IMAGE)

Autori
Franjković, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Bevanda, Vuk - Beograd : Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021, 467-473

ISBN
978-86-80194-43-1

Skup
5th International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2021)

Mjesto i datum
Online, 18.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Maloprodajni brand, Percepcija potrošača, Slogan, Cjenovni imidž
(Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image)

Sažetak
Imidž maloprodajnog branda i cjenovni imidž maloprodavača od značajne su važnosti za postizanje konkurentske prednosti i dugotrajno jačanje cjelokupnog imidža. Slogani maloprodavača trebali bi odražavati njihovu sveukupnu strategiju te olakšati i učvrstiti željeno pozicioniranje u svijesti kupaca, tj. potrošača. Rad proučava maloprodavače pretežito prehrambenim proizvodima, tj. visoko obrtajnim proizvodima. Maloprodavačima koji prodaju proizvode različitih brandova teže je upravljati i kontrolirati pozicioniranje vlastitog branda, a u tome značajnu ulogu ima i cjenovni imidž. Cilj rada je istražiti i usporediti percepciju potrošača o sloganima maloprodavača i njihovom cjenovnom imidžu. Provedeno je primarno istraživanje čiji su ispitanici bile osobe koje sudjeluju u kupovini namirnica za svoje kućanstvo, a obuhvaćeno je vodećih pet maloprodavača na hrvatskom tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su kako slogan maloprodavača može imati važnu ulogu u uspješnom upravljanju cjenovnim imidžem. Zabilježena je usklađenost percepcije cjenovnog imidža maloprodavača od strane ispitanika s asocijacijama njhovih slogana na razinu cijena. Konačno, zaključuje se kako usklađenost svih elemenata maloprodajnog marketinškog spleta olakšava i učvršćuje željeno pozicioniranje u svijesti potrošača, pa tako i cjenovnog imidža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jelena Franjković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Poveznice na istraživačke podatke:

efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj

Citiraj ovu publikaciju:

Franjković, Jelena
SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA // EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2021. str. 467-473 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Franjković, J. (2021) SLOGAN MALOPRODAVAČA U FUNKCIJI CJENOVNOG IMIDŽA. U: Bevanda, V. (ur.)EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times.
@article{article, author = {Franjkovi\'{c}, Jelena}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2021}, pages = {467-473}, keywords = {Maloprodajni brand, Percepcija potro\v{s}a\v{c}a, Slogan, Cjenovni imid\v{z}}, isbn = {978-86-80194-43-1}, title = {SLOGAN MALOPRODAVA\v{C}A U FUNKCIJI CJENOVNOG IMID\v{Z}A}, keyword = {Maloprodajni brand, Percepcija potro\v{s}a\v{c}a, Slogan, Cjenovni imid\v{z}}, publisher = {Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Franjkovi\'{c}, Jelena}, editor = {Bevanda, V.}, year = {2021}, pages = {467-473}, keywords = {Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image}, isbn = {978-86-80194-43-1}, title = {RETAILER’S SLOGAN IN THE FUNCTION OF PRICE IMAGE}, keyword = {Retail brand, Consumer perception, Slogan, Price image}, publisher = {Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font