Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 117058

Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem


Avelini Holjevac, Ivanka
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem // Informatologia, 35 (2002), 3; 156-159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 117058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem
(The Quality of Communication with the Tourism Market)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 35 (2002), 3; 156-159

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta; marketing; komunikacija; turističko tržište; kupac
(quality; marketing; communication; tourist market; customer)

Sažetak
Rad je fokusiran na kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem. Kvaliteta je temeljno mjerilo uspjeha. Danas je kvaliteta tržišna nužnost i neophodan element strategije razvoja. Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (TQM) garantira postizanje i trajno unapređivanje kvalitete proizvoda i usluga, ali i svih drugih ljudskih aktivnosti. Kvaliteta je ono što kupac kaže da je kvaliteta, pa je komuniciranje s turističkim tržištem instrument za otkrivanje potreba, želja i očekivanja kupaca. Što je kvaliteta komuniciranja s tržištem na višem nivou to će biti veće i zadovoljstvo kupca kao temeljnog mjerila kvalitete proizvoda i usluga. Kvaliteta turističkog proizvoda je jedna od temeljnih slabosti hrvatskog turizma. Za postizanje kvalitete turističkog proizvoda neophodno je povećati i kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem // Informatologia, 35 (2002), 3; 156-159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (2002) Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem. Informatologia, 35 (3), 156-159.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, year = {2002}, pages = {156-159}, keywords = {kvaliteta, marketing, komunikacija, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, kupac}, journal = {Informatologia}, volume = {35}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {Kvaliteta komuniciranja s turisti\v{c}kim tr\v{z}i\v{s}tem}, keyword = {kvaliteta, marketing, komunikacija, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, kupac} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, year = {2002}, pages = {156-159}, keywords = {quality, marketing, communication, tourist market, customer}, journal = {Informatologia}, volume = {35}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {The Quality of Communication with the Tourism Market}, keyword = {quality, marketing, communication, tourist market, customer} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Engeneering Index
  • INFA
  • ISA. LISA
  • SA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font