Pregled bibliografske jedinice broj: 117058
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem // Informatologia, 35 (2002), 3; 156-159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 117058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem
(The Quality of Communication with the Tourism Market)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 35
(2002), 3;
156-159
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta; marketing; komunikacija; turističko tržište; kupac
(quality; marketing; communication; tourist market; customer)
Sažetak
Rad je fokusiran na kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem. Kvaliteta je temeljno mjerilo uspjeha. Danas je kvaliteta tržišna nužnost i neophodan element strategije razvoja. Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (TQM) garantira postizanje i trajno unapređivanje kvalitete proizvoda i usluga, ali i svih drugih ljudskih aktivnosti. Kvaliteta je ono što kupac kaže da je kvaliteta, pa je komuniciranje s turističkim tržištem instrument za otkrivanje potreba, želja i očekivanja kupaca. Što je kvaliteta komuniciranja s tržištem na višem nivou to će biti veće i zadovoljstvo kupca kao temeljnog mjerila kvalitete proizvoda i usluga. Kvaliteta turističkog proizvoda je jedna od temeljnih slabosti hrvatskog turizma. Za postizanje kvalitete turističkog proizvoda neophodno je povećati i kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Engeneering Index
- INFA
- ISA. LISA
- SA