Pregled bibliografske jedinice broj: 1169870
SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje pjesme u prvom razredu osnovne škole
SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje pjesme u prvom razredu osnovne škole // 4th international methodological conference collection of proceedings The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training / Czekus, Geza (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka, 2016. str. 114-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1169870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SLIKOPRIČA- inovativni pristup u učenju dječje
pjesme u prvom razredu osnovne škole
(STORY IN PICTURES - an innovative approach of
teaching children songs in the first grade of
primary school education)
Autori
Cvitković Kalanjoš, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th international methodological conference collection of proceedings The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training
/ Czekus, Geza - Subotica : Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka, 2016, 114-120
ISBN
978-86-87095-65-6
Skup
4th international methodological conference collection of proceedings The influence of teaching methodology on the quality of teacher and pre-school teacher training
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 30.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slikopriča, pjevanje, dječje pjesme, tekst
(story in pictures, singing, children songs, text)
Sažetak
Jedno od temeljnih područja glazbene kulture je pjevanje. U današnjem nastavnom planu i programu predložen je popis zadanih pjesmica za učenike od 1.-4. razreda osnovne škole koje bi svaki učitelj svakako trebao obraditi. Ovim pjesmicama učitelj može pridodati i pjesmice prema svom odabiru. U ovom slučaju posebnu pozornost valja obratiti na učenikovu dob, sadržaj pjesme te intonaciju. Kod pjevanja jedan od bitnih didaktičkih elemenata je motivacija. U toj fazi naša je zadaća stvoriti raspoloženje za usvajanje nove pjesme. Nakon što učitelj čitanjem određenog teksta, priče ili igre motivira učenike potrebno ju je interpretirati na najbolji mogući način najbolje uz pomoć nekog akordičkog instrumenta. Nakon učiteljeve interpretacije određene pjesme slijedi učenje pjesme „po sluhu“. U tom dijelu vrlo je važno učiteljevo jasno i točno pjevanje da bi učenici čuli melodiju i razumjeli sve riječi pjesmice. S obzirom na to da neka djeca u prvom razredu imaju poteškoća sa čitanjem ili uopće ne znaju čitati od velike pomoći može biti SLIKOPRIČA. Tekst pjesmice pretočen u slike pomoći će učenicima u što bržem svladavanju teksta pjesmice ali istovremeno i boljem razumijevanju sadržaja pjevane pjesmice. Slikopriča, kao način predočenja teksta dječje pjesme nije posebno zaokupljala metodičare, učitelje glazbene kulture, pa ni učitelje razredne nastave. Stoga ovaj rad predočuje uporabu slikopriče u obradi nove dječje pjesme, iskustva studenata i učitelja razredne nastave koji su uporabili slikopriču u radu s djecom u prvom razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost