Pregled bibliografske jedinice broj: 116971
Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku
Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku // Kateheza, 13 (1991), 3; 77-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 116971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku
(The problem of evaluation in religious instruction)
Autori
Pranjić, Marko
Izvornik
Kateheza (0351-9007) 13
(1991), 3;
77-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronauk; Hrvatska; vrednovanje; Bloomova taksonomija.
(Religious instruction; Croatia; evaluation; Bloom's taxonomy)
Sažetak
Uvođenje vjeronauka u hrvatski odgojno-obrazovni sustav donijelo je sa sobom i pitanje ocjenjivanja vjeronaučnih spoznaja i stavova. Ovdje se nudi Bloomova taksonomija primijenjena i na sâm vjeronauk, razlikujući tri vrste ciljeva vrednovanja: spoznajne, doživljajne i operativne. Svaka od tih razina ima i svoje stupnjeve. Spoznajna nudi šest različitih stupnjeva: poznavati, shvaćati, primijeniti, analizirati, sintetizirati i vrednovati ; doživljajna pet: prijemljivost, reagiranje, vrednovanje, organiziranje i karakterizacija ; a djelatna isto tako: nasljedovanje, primjena, preciziranje, koordinacija i usvajanje.Na koncu se donosi i tablicu prikupljenih podataka o pojedinom vjeroučeniku, odakle je očito da se vjeronaučno vrednovanje zasniva na velikom broju informacija sa sva tri spomenuta područja te da &#8220 ; ocjena&#8221 ; ne može biti pitanje ničijeg hira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija